Reverend_Raw Postat 24 maj 2004 Dela Postat 24 maj 2004 Hej jag är the Rev och spelar munspel i Subterranean Blues plus att jag hoppar in i plojbandet Freddie Flame and his Firecrackers då jag inte spelar pular jag med mina bilar på Klubbgaraget i Kungsör Ni som såg en Dokumentär på TV4 som hette "4 bröllop och en galen Elvis" kan jag erkänna att det var jag som var raggaren som gifte mig i skogen med Pernilla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 24 maj 2004 Dela Postat 24 maj 2004 Coolt! Välkommen till ett skönt forum med alldeles för lite munspel - hittills!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 maj 2004 Dela Postat 24 maj 2004 Hej och välkommen. Tvkändis och allt. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 24 maj 2004 Dela Postat 24 maj 2004 Howdy Reverend..välkommen /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 maj 2004 Dela Postat 24 maj 2004 Ni som såg en Dokumentär på TV4 som hette "4 bröllop och en galen Elvis" kan jag erkänna att det var jag som var raggaren som gifte mig i skogen med Pernilla! Och vi som INTE såg såpan kan mha internet få reda på att... ...raggarparet Pernilla och Lappen har valt (valde) att gifta sig i skogen med bilburna vänner. En dröm i vitt blir (blev?) det inte, temat för bröllopet är (var) läder och ormskinn. 😆🙂😆 Välkommen, "LäderLappen" !! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reverend_Raw Postat 25 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 25 juni 2004 Min bil! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 27 juni 2004 Dela Postat 27 juni 2004 Very välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 27 juni 2004 Dela Postat 27 juni 2004 Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 28 juni 2004 Dela Postat 28 juni 2004 (har för mig att jag sa hej nånstans, men...) HiYa 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.