Jump to content
Annons

Byta TV-kanal?


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Varför byter dom TV-kanal hela dj**la tiden under OS? Ett fruktansvärt zappande blir det mellan TV1 och TV2 under OS. Stackars dem med dassig fjärr. Kan inte OS få vara på t.ex. TV1 hela tiden....i 14 timmar i sträck och alla andra program till TV2. Visst finns det Eurosport, men jag tycker inte bilden är lika fräsch där.

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Fick för mig att jag zappade 11 gånger eller nåt sånt igår... och det blir jobbigt eftersom jag satt och skrev i ett annat rum och bara hade på det i bakgrunden för det mesta...

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför byter dom TV-kanal hela dj**la tiden under OS? Ett fruktansvärt zappande blir det mellan TV1 och TV2 under OS.

Förmodligen för att alla inte har digital-tv än...

Annars skulle de säkert visa OS-grenar konstant i SVT Extra, och bara korta sammandrag i SVT1/2 och SVT24.

Det skulle inte förvåna mig om framtiden kommer att visa upp "tillfälliga kanaler". T.ex. att SVT skulle kunna lägga till en eller två extra kanaler som bara visar OS under den period som OS pågår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför byter dom TV-kanal hela dj**la tiden under OS? Ett fruktansvärt zappande blir det mellan TV1 och TV2 under OS.

Förmodligen för att alla inte har digital-tv än...

Annars skulle de säkert visa OS-grenar konstant i SVT Extra, och bara korta sammandrag i SVT1/2 och SVT24.

Det skulle inte förvåna mig om framtiden kommer att visa upp "tillfälliga kanaler". T.ex. att SVT skulle kunna lägga till en eller två extra kanaler som bara visar OS under den period som OS pågår.

Ah, framtiden!

Edit: Haha, jag och musik tänkte samma sak :rolleyes:

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Iofs, dom kör ju redan konstant sändning på SVT Extra nu när ni säger det. :rolleyes:

Jepp, de som har digital-tv slipper redan problemet med kanalskifte. Men det dröjer tills alla har SVT Extra innan de tar bort sändningarna i SVT1/2. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

OS! Varför ens visa OS i överhuvudtaget?

Det finns de som blir less på att behöva zappa för att se OS och det finns de som blir less på hur än man zappar så kommer man ej ifrån det förbannade OS :rolleyes:

Os har fått mig att stänga av Tv:n och koncentrera mig på något konstruktivt istället så till viss del har OS något gott med sig... 😎

Usch för OS...

Link to comment
Dela på andra sajter

det är ju kul när dom byter kanal, då kan man sitta och zappa mellan SVT1 & SVT2 i några sekunder och se på SAMMA sändning...

WOW!  😆

😎

Eller köra bild-i-bild med samma bild... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Iofs, dom kör ju redan konstant sändning på SVT Extra nu när ni säger det. 🙂

Jepp, de som har digital-tv slipper redan problemet med kanalskifte. Men det dröjer tills alla har SVT Extra innan de tar bort sändningarna i SVT1/2. 😉

Inget OS på min SVT extra kanal... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...