Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ny mikrofon från Violet Design - Flamingo Stereo

Enligt mina kontakter i Lettland kommer den att ligga på ca 20.000:- men inget är fastställt ännu-ser ju lovande ut i alla fall,kapselval blir options-mer info efter Frankfurt!

Violet design

Redigerat av Majken
Annons
Postat
*hämtar insektsprayen*  🙂

😄😛laughzappel.gif

Jaha, det är det dom kallar mygga... 😆

😛🙂

undrar om den har dubbla rör att suga blod med? 😆

Postat (redigerat)
*hämtar insektsprayen*  🙂

😄😛laughzappel.gif

Jaha, det är det dom kallar mygga... 😆

😛🙂

undrar om den har dubbla rör att suga blod med? 😆

Vad meckar man den med... -Insektsnyckel... 😄

(Passar bra med Logic...)

Edit: Nya flugan i studion... 😮

Redigerat av Lilleman
Postat (redigerat)
va-snodde du min bild i mitt inlägg Majken??? 🙂

Näj! Jag flyttade bara ned bilden så att den inte syns på första sidan. Onödigt om stackars modemkillar ute i stugorna ska behöva ladda 300kb bild varje gång de går in på sidan 😆

EDIT: Förstasidan alltså eftersom den ligger som nyhet.

Redigerat av Majken
Postat

ok-jag är med :rolleyes: dessvärre verkar pojkarna här inte fatta vilken intressant mikrofon det här är-Lilleman kom igen;vet du inte vad en mygga är-då ska du inte felbenämna saker i din omvärld som den här behändiga stereomikrofonen tex-

sluta upp med fånerierna och återvänd till din usla underhållning istället 😄

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
sluta upp med fånerierna och återvänd till din usla underhållning istället :rolleyes:

såja, såja...

Postat

Claes-domänen har väl varit igång rätt länge nu...vad har du för favorit bland deras "överkomliga" mikrofoner-håller precis på och testar the Amethyst-standard,bredvid mina AKG c 414b-uls/MXL V69/Z5600/m.fl. intressant må jag säga-den här elektreten briljerar i mina öron med både kropp och detaljrikedom och precis perfekt skimmer*

Vad gäller tvisten mellan B:L:U:E: och Violet är allt inte så enkelt som det synes vara-känner herrar i båda lägren och har fått deras respektive syn på saken berättad i lite andra ordalag... 😆

Postat

Den ser ganska cool ut, men är inte särskilt snygg. Roligt med någon som gör något annorlunda!

Postat

Den låter nog förbaskat bra med tanke på hur övriga modeller låter i deras sortiment,har just nu deras Amethyst på prov=den kan mycket väl tänkas bli min favorit i många kategorier,elektretmembran som glänser över flera av mina tidigare "dyrgripar" med sin fulla återgivning och ett närmast perfekt skimmer i diskanten!

(har ab-testat mot mina AKG c 414b-uls/Z5600 SE tube/MXL V69 tube/R1 osv)

Postat

Skulle inte banga 1 sek, att få testa den som överhäng eller rums amb.. mick

Den som gjort den praktiska lösningen verkar ha tänkt!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.