trancer Postat 24 maj 2004 Postat 24 maj 2004 Jao.. Jag har gjort över 2000 låtar, så jag skulle kunna bombardera detta forum, men jag slänger bara upp några stycken av mina låtar, så ni återigen får en glimt av min genre Feedback alltid välkommet såklart. .mp3]Perrra - Fly with me /Perrra
trancer Postat 24 maj 2004 Trådstartare Postat 24 maj 2004 Oppps! =) Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Kör dubbelkoll nu =) /Perrra
hackeman Postat 24 maj 2004 Postat 24 maj 2004 Länken ska vara: Your browser does not support the HTML5 audio tag trancer, om du ska börja lägga upp dina 2000 låtar här kanske du ska börja rätt.. https://www.studio.se/index.php?showtopic=1292 Schysst dunk förresten!! 😉
hackeman Postat 24 maj 2004 Postat 24 maj 2004 Oppps! =) Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Kör dubbelkoll nu =) /Perrra nästa tips är att du kan göra edit o fixa länken i ditt redan postade inlägg istället för att göra ett nytt inlägg...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.