Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Perrra-Atmosphere

Tjenixxen alla!

Ny här på forumet, och tänkte slänga upp lite musik som jag själv gjort/gör, så ni får en liten glimt av vem jag är .. ska slänga upp studiobilder vid senare tillfälle, så jag blir en i mängden :rolleyes:

Gäääärna feedback!

/Perrra

Annons
Postat

Allååhhha...Perrrrrra... stavade jag rätt nu? 😆

Lowcutta den úbertjocka basen lite...20, 25, 30 nånstans så får man bättre känsla för trycket...

Javisst..jag köper allt sånt här..bring it on.....

/D

Postat
Allååhhha...Perrrrrra... stavade jag rätt nu? 🙂

Lowcutta den úbertjocka basen lite...20, 25, 30 nånstans så får man bättre känsla för trycket...

Javisst..jag köper allt sånt här..bring it on.....

/D

haha.. jo.. jag vet .... jag har ju sagt att dom inte är korrekta i mastringen än ... lite småpul oxo som måste göras innan jag är helt färdig :rolleyes:

basen känns som att den slår igenom totalt när man drar på lite hehe ..

men men, det är skojjsigt iallafall !

den va snabb den låten, tog nog bara 5 timmar eller nåt sånt .. så jag täntke rella den här .. men jag ska dra upp nån sk. gallup eller va det hette... så får folk betygsätta lite oxo 😳

/Perrra

Postat
Alltså...jag kan inte ta ner låten?! 😉

Inte jag heller. Hela perrrrrra.nu verrrrkarrr varrrra nerrrre. 😄

Ser fram emot en personlig presentation av dig Perrra, du verkar vara ett känt namn redan innan du kom hit. En sån som jag som inte vet varför undrar varför... 😛

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Jag kan inte heller få ner låten, vad är fel??? 😏😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.