dakire (oregistrerad) Postat 23 maj 2004 Postat 23 maj 2004 Finns det mixerbord som egentligen bara är en midikontroller, så att du kan kontrollera mixerbordet i t ex Reason genom att skruva på rattar osv? Var får jag tag på det i så fall?
Neko Postat 23 maj 2004 Postat 23 maj 2004 (redigerat) Ja det finns. Hos Behringer. Finns kanske fler, men denna är en av dem. Står i Studio nr2 2004 (Mars) Redigerat 23 maj 2004 av Neko
Jazzman Postat 24 maj 2004 Postat 24 maj 2004 (redigerat) Såg den här i nån tidning: Evolution UC-33e Har ingen aning om kvalitet eller nåt, bara att det är nån typ av midikontroller.. Redigerat 24 maj 2004 av Jazzman
dakire (oregistrerad) Postat 24 maj 2004 Postat 24 maj 2004 Tackar Känner ni till några bra svenska återförsäljare? Gärna på internet.
Jazzman Postat 25 maj 2004 Postat 25 maj 2004 Evolutions midikontroll hittade jag i luthmans katalog.. dom har väl återförsäljare lite här och var tror jag den enda jag känner till är Musikpunkten. Såg även en till, evolution uc-16 Luthman /Jazzman
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.