shiny1 Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Artist: me Låt: African Night Train Storlek: 6,5 mb Format: Mp3 Genre: Elektronisk/house eller nått Längd: 4:40 status: nästan klar Länk: Your browser does not support the HTML5 audio tag (spara mål som...) Har lyssnat på lite afrikansk inspirerad house nyligen. Och blev 'inspirerad'! ljudkvaliten är nog inte på topp, och basen kanske hörs dåligt? vore nice med nån kommentar!
ViktorDenStore Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Jag gillar idén men den känns inte färdig. Lite otydligt sound tyvärr... Nä, nu ska jag inte försöka kommentera ljudkvalitén, jag är ju sjuk trots allt. Hör ändå allt jättekonstigt nu 🙁 Låten har potential i alla fall 😎
Danabacken Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Dehär var ju mysigt. lungt, och stämningsfullt, men ändå inte. 😎 Har inte heller något emot "sången", eller vad man ska kalla det. 🙁 Det passar hyfsat bra in i låten, och låter Helt okej! Skön låt, men inget som jag kommer lyssna på imorn igen.
shiny1 Postat 16 februari 2006 Trådstartare Postat 16 februari 2006 Tackar för svaren!.. och håller nog med i era synpunkter 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.