Thomas Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 08 - Sonnert : Intressant arr. Gillar de avklippta stabsen (i sann tracker-style) samt triolerna. tackar. men var hittar du triolerna? 😳😆 Vid 00:30-00:32...
Jojje84 Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Riktigt bra! Om jag hade suttit i juryn hade du kommit högre upp. 😆 /Mats Om du menar mig: Kan du inte snacka med juryn om det? 😳
Sonnert Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 08 - Sonnert : Intressant arr. Gillar de avklippta stabsen (i sann tracker-style) samt triolerna. tackar. men var hittar du triolerna? 😳😆 Vid 00:30-00:32... just det. dom ja. 😉 dom hade jag glömt. 🙂
Mats Stålbröst Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Kan du inte snacka med juryn om det? Lite sent nu kanske... men det kommer garanterat fler remixtävlingar! /Mats
hackeman Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Penta P's var dj-vligt kul och innovativ, än om jag hatar genren. 😄 Och så tycker Jojje84's mix är bättre än Vanguard-vanilla-trance-mixarna. Men framförallt... när Sonnerts mix drar igång vid 00:38. Lovely!! 😄
Sonnert Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 (redigerat) japp Your browser does not support the HTML5 audio tag är mitt bidrag i sin helhet. komenterar gärna. edit: hörde att ljudet slår över på vissa ställen... men men. skit samma 😄 Redigerat 2 mars 2006 av Sonnert
Jojje84 Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Riktigt feta syntljud! Diggar den som fasen. Den hade varit ännu bättre utan grundmaterialet Snyggt slut på den också 😄 Gillar oväntade slut Bra! Bra! Bra!
Sonnert Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Riktigt feta syntljud! Diggar den som fasen. Den hade varit ännu bättre utan grundmaterialet Snyggt slut på den också Gillar oväntade slut Bra! Bra! Bra! tackar. jag gillade basgången i din version.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.