Lars Norén Postat 23 maj 2004 Postat 23 maj 2004 Nu säljer jag min dator Vem fan behöver datorer eller band http://www.dokaka.com/works.html
Neko Postat 23 maj 2004 Postat 23 maj 2004 Det var sannerligen en av de långsammaste sidorna jag har varit på detta året... får se vad den har att bjuda på. Tar ju rätt lång tid att få hem låtarna...
Neko Postat 23 maj 2004 Postat 23 maj 2004 (redigerat) Så det var här det inlägget hamnade... Skumt... Nåväl, eftersom jag har fått hem den där låten från sidan kan jag skriva över inlägget med detta istället. 😆 Låter rätt intressant, men inte så jättekvalitativt. (2 minutes 2 midnight) Vilket jobb... Suck.... 😆 Redigerat 23 maj 2004 av Neko
aspucko Postat 24 maj 2004 Postat 24 maj 2004 Haha. jag är imponerad. Gillar speciellt tolkningen av Helloweens Eagle fly free. Men varför inte ödsla sin energi på något mer välljudande?!?
Lars Norén Postat 25 maj 2004 Trådstartare Postat 25 maj 2004 Aspucko, det är skönt att du har den rätta definitonen av bra väljudende musik Tack.
Jazzman Postat 25 maj 2004 Postat 25 maj 2004 (redigerat) en annan "vocal-artist" som jag tycker låter väldigt bra Redigerat 27 maj 2004 av Jazzman
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.