znoodie Postat 15 februari 2006 Dela Postat 15 februari 2006 Hej allihopa! Jag använder mig av Cubase SE3 och Reason 2.5. Började köra reason som rewire slave till cubase för ett tag sedan och allt fungerade bra. Men nu börjar jag stöta på problem. Låt oss säga att jag vill använda mig av Subtractor och redrum från reason i cubase. Jag lägger till dessa i reason, skapar två midispår i cubase, väljer att jag vill använda subtractorn på spår1 och redrum på språ två i cubase. På spår ett låter allt som det ska, men när jag markerar spår två och ska spela redrumen så hör jag även subtractorn. Någon vänlig själ som har kolla på läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 15 februari 2006 Dela Postat 15 februari 2006 Båda programmen har monitor aktiverat. Se till att avmarkera den liila midi-ikonen (monitor-ikonen) framför subtractorn i Reason. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
znoodie Postat 15 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 15 februari 2006 Båda programmen har monitor aktiverat. Se till att avmarkera den liila midi-ikonen (monitor-ikonen) framför subtractorn i Reason. Haha de va inte svårare än så. Tack så JÄTTE mycke!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.