Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

*Artist: NormaN BeatZ

*Låt: Homer In bubble trouble

*Storlek: 3,5 mb

*Format: Mp3 (528 kbit/s )

*Genre: Psytrance

*Längd: 2min

*status Demo

Vad tycks ?

Peace

//NormaN BeatZ

Redigerat av NormaN BeatZ
Annons
Postat

Hmm.. när basen startar först, så blir det lätt att man hamnar i baktakt när kicken kommer.. det är aldrig bra. Tycker jag. Trummorna är lite veka också. Fläska på mer. EQ, högre volym på kicken. Kanske undvika bass och kick på samma 1/16 (nåt av dem trycks lätt undan då..)

Din andra låt var klart bättre.

Här behövs mer jobb :rolleyes:

Postat
Hmm.. när basen startar först, så blir det lätt att man hamnar i baktakt när kicken kommer.. det är aldrig bra. Tycker jag. Trummorna är lite veka också. Fläska på mer. EQ, högre volym på kicken. Kanske undvika bass och kick på samma 1/16 (nåt av dem trycks lätt undan då..)

Din andra låt var klart bättre.

Här behövs mer jobb 😕

Alright man tack, håller på att jobba hårt på den nu,

alltid roligare att sätta sig och jobba, när man vet lite om vad man kan experimetara med diekt 😕 *tack

Peace

/NormaN BeatZ

Postat

Förresten har lagt upp länken till den färdiga verisionen av Psychological, om du gillade den innan kommer du älska den nu 😕

Är hel nöjd faktiskt om får säga det själv 😕

Peace

//NormaN BeatZ 😕

Postat

Hmm ... lite konstigt mixat. Det är liksom inget tryck i låten. Fixa mer fläsk i kaggen, och skruva ned knorret lite. Annars är det rätt skön stämning trots att låten tar slut när den börjar (!). Hade jag varit du hade jag inte haft ett nära 3 minuter långt intro.

Postat
Håller med AndyPandy,,

Lite väl långt intro, inget fläsk någonstans! Fixa det och uppdatera, pls

Alright tack jobar på det, var bara en skiss *

Peace

/NormaN BeatZ

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.