AXL THE ROCKER Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 😮 Haha jävlar vilket pådrag!! 😄 Ikväll så lovar jag att det kommer upp, har ju fått lite tipps nu om hur jag bär mig åt. Eller om jag skulle lira fickpingis ikväll kanske... 🙂 lägg upp lite fina bilder så kan vi alla dra en fickpingis istället, festivaler är ändå inget kul.
AXL THE ROCKER Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 .... Så ni får vänta tills imorgon kväll Typ vilken tid drar det igång?
Mutz Postat 22 mars 2006 Trådstartare Postat 22 mars 2006 Ja det beror lite på men jag hoppas lovar inget att jag blir klar innan jag ska åka och repa kl 18,30 är målet bara det inte krånglar med packningen så ska det hinnas med.
sixties Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 tänkta att vi kanske kunde ha punkfestivalen varje år eftersom det är så kul eller vad säger ni? 😆
dede Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 tänkta att vi kanske kunde ha punkfestivalen varje år eftersom det är så kul eller vad säger ni? 🙂 Det låter kul. Om vi inte blir bannade från forumet i så fall. 🙂 Föresten man fick inte rösta på sig själv fast det är punk? 😎 Eller?
sixties Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Föresten man fick inte rösta på sig själv fast det är punk? Eller? vi kör som vanligt med att man inte får rösta på sitt/sina bidrag. sen blir det som vanligt med 6, 4, 2, 1 poäng och gärna motiveringar. även till dem utom poäng plats om man orkar och vill. 🙂
osiris Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Eller var problemet att kompressera filer på mac överhuvudtaget?! ;D Det är inget problem 😄 Du verkar ha bra koll på att packa saker? Får man tag på dig på msn ikväll om det krånglar? Du har PM 😎
sixties Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 (redigerat) Jag kom sist i sommarhitten. Vilket borde ge goda chanser här! Du är favorit tippad med andra ord. 😎 Jag fick aldrig min sommarhit klar så jag hade nog kommit sist annars. 😆 Jag kom på 9:e plats i metal meets rock festivalen (11 deltagare) fick en fyra av Ojay, brukar alltid hamna i slutet men nu är det ju rätt musikstil så vi får väl se vem som är bäst/sämst. 😄 Redigerat 22 mars 2006 av sixties
dede Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Fan att man ska iväg och jobba natt när det drar ihop sig till röjparty här. 😆
Mutz Postat 22 mars 2006 Trådstartare Postat 22 mars 2006 Eller var problemet att kompressera filer på mac överhuvudtaget?! ;D Det är inget problem 😉 Du verkar ha bra koll på att packa saker? Får man tag på dig på msn ikväll om det krånglar? Du har PM 🙂 Såg det.. Men det gick bra...att det var så lätt visste jag inte, borde man begripit är ju OSX. Så nu är det på g..... 😆
Mutz Postat 22 mars 2006 Trådstartare Postat 22 mars 2006 NUUUUUUUUUUUUUUU är det klart mina kära PUNKARE!!!!! https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=43&t=23482&s=
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.