Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej hej!

Jag heter André Ahlgren, är 22 år och kommer från norra skåne men bor just nu i Lund. Spelade lite i garageband o dyl tills 03/04 då jag hamnade på SveFi i Haparanda. Efter det året ordnade jag ett litet mixerbord + ljudkort och pular numera lite till och från.

Tycker om:

Logic, majkens härliga twitchpluggar (6 & 8), evp88 (vill ha ett riktigt elpiano:( ), folköl, min fina Bjärton inköpt i Lunds skummaste affär för 180:-, mitt MIDI-klaviatur så jag inte behöver sitta och trycka in MIDI-informationen ton för ton längre 😆 , mina hörlurar (förutom att dom trycker lite på huvet efter sisådär 3 timmar), grov portion, bitpop & punkrock & electronica & indie & pop &såvidare, detta forumet för det e ju toppen med alla trevliga musiker, ljudtekniker, hemmapulare, m.m. Hoppas på mycket utbyte! 😆

Annons
Postat

Hallå! Välkommen hit!

Vilken är Lunds skummaste affär? Måste snoka... :rolleyes:

Postat
Hallå! Välkommen hit!

Vilken är Lunds skummaste affär? Måste snoka... 🙂

Jo den ligger strax efter Ericshjälpen (om du går från stortorget ner mot mejeriet), kanske 2-3 affärer efter, precis intill en andrabokshandel. Try it! 😠

Postat
Hallå! Välkommen hit!

Vilken är Lunds skummaste affär? Måste snoka... 🙂

Jo den ligger strax efter Ericshjälpen (om du går från stortorget ner mot mejeriet), kanske 2-3 affärer efter, precis intill en andrabokshandel. Try it! 😆

Vad säljer de? Förutom billiga Bjärton då... 😠

PunkMackan (oregistrerad)
Postat

Välkommen! Grovsnus och punk gillar jag också!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.