bryngylf Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Hej hej! Jag heter André Ahlgren, är 22 år och kommer från norra skåne men bor just nu i Lund. Spelade lite i garageband o dyl tills 03/04 då jag hamnade på SveFi i Haparanda. Efter det året ordnade jag ett litet mixerbord + ljudkort och pular numera lite till och från. Tycker om: Logic, majkens härliga twitchpluggar (6 & 8), evp88 (vill ha ett riktigt elpiano:( ), folköl, min fina Bjärton inköpt i Lunds skummaste affär för 180:-, mitt MIDI-klaviatur så jag inte behöver sitta och trycka in MIDI-informationen ton för ton längre 😆 , mina hörlurar (förutom att dom trycker lite på huvet efter sisådär 3 timmar), grov portion, bitpop & punkrock & electronica & indie & pop &såvidare, detta forumet för det e ju toppen med alla trevliga musiker, ljudtekniker, hemmapulare, m.m. Hoppas på mycket utbyte! 😆
sixties Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 välkommen, du ska givetvis vara med i punkfestivalen här på forumet: https://www.studio.se/index.php?showtopic=21882
Gote Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Hallå! Välkommen hit! Vilken är Lunds skummaste affär? Måste snoka...
Dark Of Light Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Ja, hejs & välkommen... Låter ju bra allt det där, men... Folköl..?
bryngylf Postat 16 februari 2006 Trådstartare Postat 16 februari 2006 Hallå! Välkommen hit! Vilken är Lunds skummaste affär? Måste snoka... 🙂 Jo den ligger strax efter Ericshjälpen (om du går från stortorget ner mot mejeriet), kanske 2-3 affärer efter, precis intill en andrabokshandel. Try it! 😠
Gote Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Hallå! Välkommen hit! Vilken är Lunds skummaste affär? Måste snoka... 🙂 Jo den ligger strax efter Ericshjälpen (om du går från stortorget ner mot mejeriet), kanske 2-3 affärer efter, precis intill en andrabokshandel. Try it! 😆 Vad säljer de? Förutom billiga Bjärton då... 😠
PunkMackan (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Välkommen! Grovsnus och punk gillar jag också!
allansson Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Lundabor mobilisera eder!!! 🥰 Välkommen ska du vara!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.