dbd Postat 23 maj 2004 Dela Postat 23 maj 2004 LÅTNAMN: Nej. ARTIST/GRUPP: Cryo (DBD) GENRE: Basdrivna breakbeats LÅTLÄNGD: 8.14 KOMPOSITÖR: Patric Siech PRODUCENT: Patric Siech EV. MEDVERKANDE: Daniels polare på gitarr. INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: MP3000™ STORLEK: 7.54 MB LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag - Streama Lite breakbeats av den nya skolan. Som vanligt är alla synpunkter och kommentarer välkommna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 23 maj 2004 Dela Postat 23 maj 2004 Attans bra ljud. Musik som skulle behöva ett dansgolv för att komma till sin rätt. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 maj 2004 Dela Postat 23 maj 2004 Definitvt dansant, men funkar även som bakgrund till det jag gör nu... pluggar >_<. Låter jäkligt bra, får 80talsvibbar av detta... 😉 Grejt arbete. Inget att klaga på mer än att den är rätt enformig, men om det skall dansas till eller ligga som bakgrund, så kan det kvitta. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 23 maj 2004 Dela Postat 23 maj 2004 (redigerat) Det här gillade jag ordentligt..men ett par rhodes 7-or skulle vara trevligt..o sen ett illtjutande Tom Jones-wail... aaaaiiiiiiiiiieeee...come get my Funky juice..uuhh!!!! ..det här svänger fett. den här sparar vi.. 😉 /D Redigerat 23 maj 2004 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 23 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 23 maj 2004 Man tackar och bugar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hans-erik Postat 23 maj 2004 Dela Postat 23 maj 2004 S*tan va bra! Riktigt coolt beat. Lyssnar med lurar, värsta trycket. Runt 4.30 ställer jag mig upp och skakar loss. Höj guran! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 23 maj 2004 Dela Postat 23 maj 2004 Den har inget på en demo-sida att göra. En 5:a förstås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
patrik Postat 23 maj 2004 Dela Postat 23 maj 2004 Trevligt gung och krämiga beats! Fint som nyöppnat snus 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 maj 2004 Dela Postat 23 maj 2004 Trevligt gung och krämiga beats! Fint som nyöppnat snus 😆 Bättre, eftersom snus är förbannat äckligt. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.