Overkill Postat 14 februari 2006 Postat 14 februari 2006 LÅTNAMN: Ingen aning 😆 ARTIST/GRUPP: Ingen aning 🙂 GENRE: ... LÅTLÄNGD: typ 1.48 KOMPOSITÖR: Jag (Zebbe) PRODUCENT: Jag (Zebbe) EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: midi 😆 STORLEK: Några kB STATUS: En mycket liten skiss LÅTLÄNK: Med Gitarr Utan Gitarr Som några önskade i denna tråd (läs där också): https://www.studio.se/index.php?showtopic...=0entry314618 😱
MrPhil (oregistrerad) Postat 14 februari 2006 Postat 14 februari 2006 😆 Om du förlänger detta till typ 15-18 min så blir det som en Yes-låt från 70-talet! Du tror inte på repetition av en viss sekvens utan går hela tiden vidare? Skämt åsido, så tror jag inte ditt mål varit att göra komplicerad symfonirock á la Yes, o då måste jag väl säga att jag inte hittar nån låtstruktur, utan bara en vandring från en idé till nästa hela tiden. Inte nödvändigtvis dåligt, fast vad vill du? Egentligen?
Roll_over (oregistrerad) Postat 14 februari 2006 Postat 14 februari 2006 Ljuden låter ju för hemskt :S:S
Overkill Postat 14 februari 2006 Trådstartare Postat 14 februari 2006 AXL THE ROCKER: TYvärr får jag väl säga midigitarren 😎 MrPhil: Ja alltså...Jag har kopierat samma sak två gånger, det man kanske kan kalla "refräng" men där emellan är det väl olika, mest för att jag lsysnat på den så många ggr att jag inte orkar med samma sak två gånger då 🥰 Nä men skämt å sido, jag vet inte varför. Roll_over: Jag vet. Ska försöka få det fixat i ett bättre program.
AXL THE ROCKER Postat 14 februari 2006 Postat 14 februari 2006 AXL THE ROCKER:TYvärr får jag väl säga midigitarren 😆 Midi-gitarr = ingen gitarr..
Overkill Postat 14 februari 2006 Trådstartare Postat 14 februari 2006 Nej jag vet...VIll ha en riktig gitarr men jag har ju inga mickar så jag kan inet fixa det själv... 😆 PS.Gillar du Guns N' Roses?
EkenMusiX Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 ??? 😳 vilken gitarr menar du då?? 😄 word! 😳 hör inte ett s..t
Hellpig Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 ??? 🙂 vilken gitarr menar du då?? 🙂 Med tanke på trådens undertitel "Hjälpa mig med gitarr?" så är det kanske just det du vill? Ha hjälp med att lägga en gitarr alltså? Bara något som slog mig. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.