Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
MrPhil (oregistrerad)
Postat

😆 Om du förlänger detta till typ 15-18 min så blir det som en Yes-låt från 70-talet!

Du tror inte på repetition av en viss sekvens utan går hela tiden vidare?

Skämt åsido, så tror jag inte ditt mål varit att göra komplicerad symfonirock á la Yes, o då måste jag väl säga att jag inte hittar nån låtstruktur, utan bara en vandring från en idé till nästa hela tiden. Inte nödvändigtvis dåligt, fast vad vill du? Egentligen?

Roll_over (oregistrerad)
Postat

Ljuden låter ju för hemskt :S:S

Postat

AXL THE ROCKER:

TYvärr får jag väl säga midigitarren 😎

MrPhil:

Ja alltså...Jag har kopierat samma sak två gånger, det man kanske kan kalla "refräng" men där emellan är det väl olika, mest för att jag lsysnat på den så många ggr att jag inte orkar med samma sak två gånger då 🥰

Nä men skämt å sido, jag vet inte varför.

Roll_over:

Jag vet. Ska försöka få det fixat i ett bättre program.

Postat
??? 🙂 vilken gitarr menar du då?? 🙂

Med tanke på trådens undertitel "Hjälpa mig med gitarr?" så är det kanske just det du vill? Ha hjälp med att lägga en gitarr alltså? Bara något som slog mig. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.