Jump to content
Annons

Jamenvisst...

Danny Cort (oregistrerad)

Recommended Posts

är det jättebra att moderatorerena håller puckon som Chris Snyder om ryggen. Det är ju jätteroligt att en kvasiproducent kan få bajsa på i princip alla som kan någonting om musik & sprida sin dynga över riktigt duktiga hemmaproducenter.

Jag börjar förstå varför Dumb Dan la av, det är faktiskt en nazistämning över det här forumet. Om man inte passar in i Studioforum-mallen så är man inte välkommen alls.

Men se till att Chris Snyder får mer uppmärksamhet, han har ju minsann en riktig studio med relaxavdelning & då har man all rätt i världen att trycka ner alla som inte har det.

Oh no, jag sa emot & blev obekväm!!!

Jag klär av mig & går in i duschen nu...

Dela på andra sajter

Annons
Har Dumb Dan sagt upp sig?

Ja, han försvarade en minoritetsgrupp & blev direkt nergjord.

Medan dom som gjorde sig lustiga över & försvarade dom som vill utrota samma minorietsgrupp fick fortsätta att sprida sitt hat i en offentlig kanal.

Dela på andra sajter

Har Dumb Dan sagt upp sig?

Ja, han försvarade en minoritetsgrupp & blev direkt nergjord.

Medan dom som gjorde sig lustiga över & försvarade dom som vill utrota samma minorietsgrupp fick fortsätta att sprida sitt hat i en offentlig kanal.

Vilken tråd?? Länka här.

Dela på andra sajter

Jag börjar förstå varför Dumb Dan la av, det är faktiskt en nazistämning över det här forumet. Om man inte passar in i Studioforum-mallen så är man inte välkommen alls.

Äh, jag passar inte in i "studio-mallen", men desto större anledning att stanna kvar. Jag har gång på gång upprepat dödssynden här på forumet: ärligt sagt vad jag tycker om saker utan krusiduller. Och för det har jag blivit avskydd av många här, och vissa har försökt få bort mig på ett eller annat sätt. Men varför ska jag backa undan när jag inte tycker jag gjort något fel? Jag behandlar andra så som jag själv vill bli behandlad. Man måste kunna ge och ta kritik för att det ska ske någon utveckling, att bara sitta och lalla i kör leder ju ingenstans.

Jag tycker mest synd om Chris. Han lider uppenbarligen av väldigt dåligt självförtoende men har ingen aning om hur han ska hantera det. Jag kan inte bli upprörd över hans inlägg, jag tycker mest bara det är sorgligt.

Dela på andra sajter

Jag tycker mest synd om Chris. Han lider uppenbarligen av väldigt dåligt självförtoende men har ingen aning om hur han ska hantera det. Jag kan inte bli upprörd över hans inlägg, jag tycker mest bara det är sorgligt.

Jo, det gjorde jag också.

Men det fick man inte göra.

Chris var tydligen en forum-favorit som man inte fick tycka synd om.

Dela på andra sajter

Dessutom så har Chris Snyder en tatuering som säger "standstraight" utan att ens veta vad det betyder på gatan...hehe....

Där jag kommer ifrån hade han blivit uppkäkad om han hade visat den tatueringen...

Redigerat av Danny Cort
Dela på andra sajter

Tar ingen i försvar i den här frågan, men att starta en tråd mer eller mindre mot en användare går emot forumets principer. Hela grejjen hade säkert kunnat lösas på ett bättre sätt av mig med, men jag upplevde att det var ett bra sätt att undvika en fientlig stämning och urballade trådar. I detta ingår inte någon som helst bedömning om vilka kunskaper en forummedlem har eller inte har. Länka mig till ett inlägg där chirs bryter mot forumreglerna, så kan jag åtgärda det där.

Jag fick anmälningar på den där tråden, tolkade det som ett personangrepp, rensade inlägget och låste tråden. Som moderator är jag bunden av de ramar som har uppförts på forumet för allas trevnad. Tyvärr kanske en del upplever att det sätter hela systemet i baklås, vilket tycks ha hänt här. Det är tråkigt att höra, eftersom jag i bästa möjliga mån försöker göra vad jag kan för att vara så rättvis som möjligt. Anmäl anmäl anmäl. Jag kan inte läsa alla trådar, speciellt inte ingående och supernoga.

Det sista jag vill är att detta forum skall uppfattas som något forum för folk som bara ska passa in i mallen. Tvärt om tycker jag det är kul när folk vågar säga vad de tycker och kan slänga käft på ett lagom civileserat sätt, det bidrar till mer konstruktivitet och folk vågar säga ifrån mer. Men när det hela går över i personangrepp (så som jag uppfattade den tråden) så kan jag tyvärr inte blunda.

Dela på andra sajter

Jag kan inte läsa alla trådar, speciellt inte ingående och supernoga.

Då ska du kanske inte fortsätta som moderator?

Jag anser att en moderator bör läsa alla trådar, & detta ingående, för att få ett sammanhang i inläggen & i dom löpande debatterna.

Att Chris tycker att dom flesta andra som skriver inlägg är dumma i huvudet bör ju kunna mötas med en tråd som säger att Chris Snyder är dum i huvudet.

Självklart tycker jag att Chris' attityd på det här viset blir berättigad & prejudicerande & det bidrar ju om något till en dålig stämning.

Vad gäller personangrepp så har Chris vid upprepade tillfällen idiotförklarat trevliga & duktiga forummedlemmar (dit räknar jag inte mig själv) så jag hoppas att han kan ta en disrespekterande tråd med ironiska undertoner.

Det har postats ett flertal demolåtar med direkt rasistiska & drogromantiska budskap som borde ha större prioritet i rensningsordingen.

Men ha det så bra.

& förresten så är Chris Snyder dum i huvudet.

Redigerat av Danny Cort
Dela på andra sajter

Jag kan inte läsa alla trådar, speciellt inte ingående och supernoga.

Visst försöker jag läsa så många trådar jag bara kan och hålla mig uppdaterad på vad som händer. Men jag har som sagt ett liv även utanför internet. Jag är moderator för nästan alla delar av forumet, och jag hinner inte läsa allt som skrivs, än mindre lyssna på alla låtar som postas. Anledningen till att det finns en moderator som har tillgång till alla forum är för att det ska finnas fler än de som är administratörer som kan flytta trådar dit de ska ligga, ta hand om anmälningar etc.

Vill du att jag ska sluta? Jag kan mycket väl tänka mig att säga upp moderatorskapet, mycket på grund av att jag inte är en robot, utan har ett socialtliv, så väl som ansvar och förpliktelser utanför forumet som gör att jag inte hinner med precis allt.

Och du ska veta att det är otroligt svårt att fatta en del beslut. Jag vet att det är jag som moderator som får skit för att jag gör något eller inte gör något. Om jag låter något passera, får jag skit för det. Om jag stoppar något, får jag skit för det. Hur jag än gör är jag i skottlinjen, och jag tragglar mig fram bäst det går. En del saker överlåter jag till Olsberg. Han är ytterst ansvarig och får ta ställning till svåra fall, ibland agerar han, ibland inte.

Har inget emot dig Danny, du säger vad du tycker och jag vill ha kvar dig här på forumet just därför. Saknar nattvaktaren och dbd, vad än folk tycker om dem.

Dela på andra sajter

Hur jag än gör är jag i skottlinjen

Now you know i how i feel...

Tack för att du förklarade hur ditt "jobb" funkar, jag fattar vad du menar.

Ingen skugga faller över dig Neko, jag var nog lite brysk i min Chis-tråd & borde ha tagit det head-to-head. Men jag är trött på fysiskt våld 😳

Jag ska vara uppmärksam på Chrille's inlägg & hojta till när jag tycker att han går över gränsen.

Jag är bara på kass humör för att jag inte har någon att tillbringa Valentines Day med...

Dela på andra sajter

Ingen skugga faller över dig Neko, jag var nog lite brysk i min Chis-tråd & borde ha tagit det head-to-head. Men jag är trött på fysiskt våld 😳

Jag ska vara uppmärksam på Chrille's inlägg & hojta till när jag tycker att han går över gränsen.

Jag är bara på kass humör för att jag inte har någon att tillbringa Valentines Day med...

Nu kom jag ju av mig. 😆

Hoppas du får en trevlig nattssömn danny, det tänker i alla fall jag ha. Gonatt på er allihop!

😆

Dela på andra sajter

Jag anser att en moderator bör läsa alla trådar, & detta ingående, för att få ett sammanhang i inläggen & i dom löpande debatterna.

Nu måste jag hoppa in lite fint till Nekos försvar. Det finns nog ingen moderator som har en möjlighet att läsa alla inlägg som postas på forumet. FYI, forumet snittar på över 1000 inlägg varje dag. De allra flesta av oss gissar jag dessutom har jobb och kanske (eventuellt) rent av en fritid eller gubevars familj? Som Neko sa, det är därför knappen Anmäl finns - så att vi kan bli medvetna om när något är på väg åt fel håll.

Vi är alla en del av communityn och det vore självmord att lägga över all last och allt ansvar på några få moderatorer eller administratörer. Så fungerar det inte, och det tänker jag hävda tills jag är motbevisad 😏

Så, vad är det nu för tråd som har orsakat denna reaktion?

Redigerat av Olsberg
Dela på andra sajter

Ingen skugga faller över dig Neko, jag var nog lite brysk i min Chis-tråd & borde ha tagit det head-to-head. Men jag är trött på fysiskt våld 😠

Du använde en smiley gubbe Danny? 🤪

neh skämt å sido..

Vem är den där Chris Snyder?

Jag har sett hans inlägg men aldrig riktigt läst hans inlägg..

Kanske just därför jag inte läst dom? 😏

Redigerat av Soundborn
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.