dajerszz Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 * LÅTNAMN: Portio Cervix * ARTIST/GRUPP: DyERZ * GENRE: Minimalistisk musik * LÅTLÄNGD: 4:10 * KOMPOSITÖR: Patrik Lundström * PRODUCENT: Patrik Lundström * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 5.87 MB * STATUS: Skiss Skriv gärna komentarer på vad ni tycker. MVH/DyERZ DyERZ___Portio_Cervix.mp3
dajerszz Postat 13 februari 2006 Trådstartare Postat 13 februari 2006 * LÅTNAMN: Portio Cervix * ARTIST/GRUPP: DyERZ * GENRE: Minimalistisk musik * LÅTLÄNGD: 4:10 * KOMPOSITÖR: Patrik Lundström * PRODUCENT: Patrik Lundström * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 5.87 MB * STATUS: Skiss/Färdigt Demo har gjort lite korrigeringar gällande nivåer och kompressorer...kanske inte jättestor ändringar, men men... DyERZ___Portio_Cervix.mp3
gufv (oregistrerad) Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 gillar det här. god dos vemod. lyssnar mycket på liknande saker vanligtvis som är mycket uppbyggande stämningar, mangel osv. vi gillar nog samma saker; kika gärna mina låtar http://pendrill.no-ip.org/gusc/work/
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Börjar drömskt och fint det här sen blir det storslaget och dramatiskt, borde funka super som ett filmtema. Kanske ta ner trummorna bara lite och cymbalen sticker ut väl mycket. Göran
Baktakt Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Skön låt. Minimalistisk var ordet.....mmm-skulle nog gärna hört lite sjyssta pling-plong delay skumma pryttlar hoppandes runt lite grann här och var... Finfin ackordsföljd, härliga ljud. Men sänk cymbalen för faen!!! tjo
dajerszz Postat 14 februari 2006 Trådstartare Postat 14 februari 2006 trevligt, trevligt att ni gillar vad jag gör...
dajerszz Postat 16 februari 2006 Trådstartare Postat 16 februari 2006 är det fler än jag som gör liknande musik. skriv gärna
bryngylf Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Lite dovt. Pukorna låter riktigt sjysst! Spelar du gura själv? Jobba lite på mastringen så tycker jag denna låten riktigt skön.
dajerszz Postat 16 februari 2006 Trådstartare Postat 16 februari 2006 jo, ljudet är faktist lite dovt. det är ingen mastring alls på den här låten. Ja, jag spelar både gitarr och bas själv. vadårå?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.