artoscope (oregistrerad) Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Detta kommer upp när jag vill öppna en MP3-fil. Det funkade igår. HJÄLP! Warning: An error occured during the current operation. This file is an unsupported format. Sedan kan man öppna en "details"-flik där det bara står: The file C:\Documents and Settings\Daniel\Skrivbord\emo.mp3 could not be opened. Har någon stött på detta och hur löser man det? Tack
Lindeberg Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Vill minnas att SF kräver ett samtal till supporten för att mp3 ska funka efter 30 dagar, eller nåt sånt. 😛
artoscope (oregistrerad) Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Filen finns, mp3 support finns. Nu dyker det upp en ny jävla skitruta där det står att den söker efter nån .tmp-fil när jag ska skapa nytt dokument. Har nån en fungerande SoundForge man kan skicka till mig? Skulle uppskattas nåt grovt!
P3t3r Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Prova installera om SF (om du inte gjort det redan).
tordA Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Har nån en fungerande SoundForge man kan skicka till mig? Skulle uppskattas nåt grovt! 😠😄🙂🙂😄
Björn Olsberg Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Filen finns, mp3 support finns. Nu dyker det upp en ny jävla skitruta där det står att den söker efter nån .tmp-fil när jag ska skapa nytt dokument. Har du kollat att du har tillräckligt med ledig plats på den hårddiskenhet där de temporära filerna lagras? Låter som att någon hårddisk är full, om du frågar mig.
artoscope (oregistrerad) Postat 14 februari 2006 Postat 14 februari 2006 Jag har "köpt" en ny version av SoundForge nu där allt funkar. Jävla mjukvara, man blir inte klok!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.