Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu har man ju gått å blivit basist i Miscellany tack vare.. eller pga. det här forumet.. eller vad man ska säga :rolleyes: Har därför blivit dags att införskaffa en basrigg. Jag tänker warwick eller trace elliot när jag tänker metal... ampeg tillåter nog inte plånboken 😲 Tänkte vädra mina funderingar här... så bomba mig med grymma förslag på grymmaste riggen kring 10 papp!

Annons
denton (oregistrerad)
Postat

Jag spelar på Spector basar ( 3 st ) finns i kanska bra prisklasser och låter grymt bra, sen så har jag en Trace Elliot series 6 förstärkare som jag köpte beggad för 4000. De tillsammans låter väldigt tungt. Så det är vad jag rekomenderar.

Postat
Jag spelar på Spector basar ( 3 st ) finns i kanska bra prisklasser och låter grymt bra, sen så har jag en Trace Elliot series 6 förstärkare som jag köpte beggad för 4000. De tillsammans låter väldigt tungt. Så det är vad jag rekomenderar.

Ok .. tolkar detta som en röst för Trace Elliot då! 😉

Ingen som har erfarenheter från Warwick's 4x10:or?

... vanliga 410 kontra 411:an med diskanten i.. e den värd 2000 spänn extra?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.