Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

sitter o sliter mig i håret för att gammla midi klav är paj.. har ingen stor plonka så jag hitta detta: detta

är det nått o ha eller helt skräp?

Annons
Postat
sitter o sliter mig i håret för att gammla midi klav är paj.. har ingen stor plonka så jag hitta detta: detta

är det nått o ha eller helt skräp?

Ser varken mod- eller pitch-wheel på den dock.

Kanske bara är jag som är blind.

För just kring tusingen får du ett M-Audio Keystation 49E.

Postat (redigerat)
Tillverka enkelt dina egna MIDI-sekvenser för att t.ex. lägga ut på din hemsida. Känner anslagskraften på tangenterna och formar mycket verklighetstroget ljud.

Hahahahahahahaha

Redigerat av mornel
Postat

Tillverka enkelt dina egna MIDI-sekvenser för att t.ex. lägga ut på din hemsida. Känner anslagskraften på tangenterna och formar mycket verklighetstroget ljud.

Hahahahahahahaha

WOW, mitt midiklaviatur har ett lite plastigt fjädrande ljud. Svårt att beskriva.

Typ: "bankfjongng"

Nån som testat Claes ohlsons klaviaturet med sitt jag citerar igen " mycket verklighetstroget ljud" och vet hur det låter ?

🙂

Postat

Hahahahahahahaha

WOW, mitt midiklaviatur har ett lite plastigt fjädrande ljud. Svårt att beskriva.

Nån som testat Claes ohlsons klaviaturet med sitt jag citerar igen " mycket verklighetstroget ljud" och vet hur det låter ?

🙂

jag har då rakt inte testat det men skall åka iväg o köpa ett sådant imorn. Är det allt för pissgt så ger jag det till någon här på forumet mot en liten penning och en kopp kaffe:P

Postat

Hahahahahahahaha

🙂

jag har då rakt inte testat det men skall åka iväg o köpa ett sådant imorn. Är det allt för pissgt så ger jag det till någon här på forumet mot en liten penning och en kopp kaffe:P

Köp en Keystation 49e istället, ingen speciellt stor prisskillnad.

Postat

viss skillnad e det ju.. kostar över 1000:- på jam.. hitta den iofs på luthman för runt 900.. vet någon närmaste återförsäljare till luthman? (sthlm)

Postat
137 kronor ungefär.

okey överkommligt... har du beställt därifrån någon gång? man betalar tydligen i förskott, eller visa. Hur snabb leversans osv?

Postat
137 kronor ungefär.

okey överkommligt... har du beställt därifrån någon gång? man betalar tydligen i förskott, eller visa. Hur snabb leversans osv?

Jo jag har handlat där några gånger. Det funkar bra. Tar väl ca en vecka att få hem grejerna.

Postat
viss skillnad e det ju.. kostar över 1000:- på jam.. hitta den iofs på luthman för runt 900.. vet någon närmaste återförsäljare till luthman? (sthlm)

4sound (gamla estrad) på Folkungagatan vid medborgarplatsen.

Postat

nu var detta beställt:P håller tummen på att det kommerfram helt o rent:P ända jag inte gillar med m-audio/revelution är den där plastiga kännslan.. men men:)

Postat

4sound (gamla estrad) på Folkungagatan vid medborgarplatsen.

har estrad bytt namn? eller ägare helt och hållet?

Postat

Jag kan garantera dig en sak! Du kommer INTE att bli nöjd med Clas i sjöns klaviatur.

Köp en klaviatur från Thomann. Där hittar du bara välkända kvalitetsmärken, där det ligger lite tanke bakom klaviaturen.

Postat
Jag kan garantera dig en sak! Du kommer INTE att bli nöjd med Clas i sjöns klaviatur.

Köp en klaviatur från Thomann. Där hittar du bara välkända kvalitetsmärken, där det ligger lite tanke bakom klaviaturen.

det var just va jag gjorde:P

Postat

så var det klart då. 94.00 EUR

Euro = 877.721 SEK

Sweden Kronor

1 EUR = 9.33745 SEK 1 SEK = 0.107096 EUR

-----------------------------------

Men fan är lite nojjig med tanke på att jag betalade det i förskott då posstförskott ifrån ylandet är borttagen (man undrar varför).

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.