EkenMusiX Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 shit.. kollade på hans länk i typ 30 sekunder.. kom inte upp nåt läskigt, eller oväntat.. huh!!.. men sen blev jag för rädd så jag stängde ner fönstret.. 😉 EDIT: kollade klart på den.. LOL 😎 det var en oväntad scen som kom 🙂 då vet du Dana 😄
steflund Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 tyvärr, jag besöker inte websidor i flash, sedan linus postade sin länk vågar inte kolla den 🙂 🙁 ja vågar inte heller kolla 😏 och jag gjorde det... ºngrar det gravt... dylika sidor borde straffbeläggas
Nexustwins Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 shit.. kollade på hans länk i typ 30 sekunder.. kom inte upp nåt läskigt, eller oväntat.. huh!!.. men sen blev jag för rädd så jag stängde ner fönstret.. EDIT: kollade klart på den.. LOL 😳 det var en oväntad scen som kom 😱 då vet du Dana 😆 Jag var tvungen att kolla den 2 ggr.. En liten kick ^^. Sidan är sponsrad av oss som har en .tk adress eftersom vi designade den. Vi har ochså en .co.nr adress om det är bättre ^^. www.nexustwins.co.nr & www.nexustwins.tk
EkenMusiX Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 förlåt sebbe!, glömde nämna dig och rasse oxå.. tack så hemst mycket för allt! 😉 Steflund: jag h¨åller med dig.. jag kollade på en liknande fast mycket värre 🤪 höll på att hoppa igenom taket den gången, straffas ska dom göra 😮
ierker Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 shit.. kollade på hans länk i typ 30 sekunder.. kom inte upp nåt läskigt, eller oväntat.. huh!!.. men sen blev jag för rädd så jag stängde ner fönstret.. 🤪 EDIT: kollade klart på den.. LOL 😮 det var en oväntad scen som kom 😉 då vet du Dana 😛 Jag var tvungen att kolla den 2 ggr.. En liten kick ^^. Sidan är sponsrad av oss som har en .tk adress eftersom vi designade den. Vi har ochså en .co.nr adress om det är bättre ^^. www.nexustwins.co.nr & www.nexustwins.tk Snål eller dum? ;P
trancer Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 BTW, det kostar inte så mycket att regga en egen domän... men det visste du kanske? 😳 du får ju en egen *.se domän för 200 spänn idag så..
EkenMusiX Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 eller en .com för 60:-/år 🙂 ehh..... 😉 snarare 400 spänn om året, inte sant? 😎
Micke H Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Cool sida! Men som sagt, engelska-kunskaperna var väl kanske inte så där jättebra. 😉
EkenMusiX Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 Cool sida! Men som sagt, engelska-kunskaperna var väl kanske inte så där jättebra. 😎 nej, jag vet 🙂 ska jobba på det 😉
ierker Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 eller en .com för 60:-/år 🙂 ehh..... 😆 snarare 400 spänn om året, inte sant? 😕 Du kan betala 400:-/år om du hellre vill det än betala 60:-/år. Båda alternativen finns 🙂
EkenMusiX Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 eller en .com för 60:-/år 🙂 ehh..... 😆 snarare 400 spänn om året, inte sant? 🙂 Du kan betala 400:-/år om du hellre vill det än betala 60:-/år. Båda alternativen finns 🙂 😕 nice
EkenMusiX Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 49:-+moms your my man 😆 tack. den är sparad!
EkenMusiX Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 är det många som reagerar på textsnittet i t.ex links? 😳
Pazo Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 är det många som reagerar på textsnittet i t.ex links? 😳 ja... 😆
EkenMusiX Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 okay, får höra med sebbe och rasse sen då😎
Overkill Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 okay, får höra med sebbe och rasse sen då😛 Kul smeknamn (rasse) 😏😆
EkenMusiX Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 okay, får höra med sebbe och rasse sen då🥰 Kul smeknamn (rasse) 😆😛 inte som du tror 😱 okej, då.. Rasmus 😏
EkenMusiX Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 Ja, grymt störigt typsnitt inte lite iritterande då? 😲
ierker Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Ja, grymt störigt typsnitt inte lite iritterande då? Byt till ett ganska kvadradiskt smalt typsnitt i vitt (eller ljust blått) är mitt tips... och ta bort alla gula löv 😎
EkenMusiX Postat 24 februari 2006 Trådstartare Postat 24 februari 2006 okej, det första går jag med på 🙂 nedå japps okey
EkenMusiX Postat 25 februari 2006 Trådstartare Postat 25 februari 2006 yeeeah!, nu funkar min dator igen 🙂, höll på att få slaganfall när den " låste sig" tack brorsan 🙂 + att jag har utökat ram minnet till 1024, från 768 😎 tänkte bara säga det 😎
EkenMusiX Postat 26 februari 2006 Trådstartare Postat 26 februari 2006 kolla nu hacke:P länker ligger fint som en liten hund där 😳😆
Dogbuerner Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Som folk påpekat tidiggare så är den kanske inte så informativ som man skulle kanske velat att den var. Textfonten på länkarna ser lite för kladdig ut, svårt att tyda vad som står där. Men annars ser det okay ut 😏
EkenMusiX Postat 26 februari 2006 Trådstartare Postat 26 februari 2006 Som folk påpekat tidiggare så är den kanske inte så informativ som man skulle kanske velat att den var. Textfonten på länkarna ser lite för kladdig ut, svårt att tyda vad som står där. Men annars ser det okay ut 😏 japps , ska fixa det.. tack för tipset 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.