Jump to content
Annons

Recommended Posts

• 2 veckor senare...
Annons
  • Svar 94
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Bättre än förra men fortfarande lite sveng-englsk presentation.

Lägg ned lite mer tid på att arbeta fram presentationen så

kommer den ge ett mer personligt och proffsigt intryck.

Redigerat av Piccazzo
Postat
Bättre än förra men fortfarande lite sveng-englsk presentation.

Lägg ned lite mer tid på att arbeta fram presentationen så

kommer den ge ett mer personligt och proffsigt intryck.

okej, tack för tipset 😉

//eken

Postat

1.Mellanbilden på startsidan ser lite töntig ut faktiskt. 😳

2.Sen att vara sponsrad av en.tk adress ger ett ganska oseriöst intryck faktiskt. 😳

3.Du kanske skulle skriva vad för instrument du använder? Biografin var lite tunn (😄) så du kanske kunde lägga in det där? Mikrofoner? Program?

Snygg hemsida annars.

Postat

2.Sen att vara sponsrad av en.tk adress ger ett ganska oseriöst intryck faktiskt. 😳

3.Du kanske skulle skriva vad för instrument du använder? Biografin var lite tunn (😄) så du kanske kunde lägga in det där? Mikrofoner? Program?

Snygg hemsida annars.

Hur menar du att den ser töntig ut?? svara så fort som möjligt så rättar jag kanske till det 🙂

Postat

3.Du kanske skulle skriva vad för instrument du använder? Biografin var lite tunn (🙂) så du kanske kunde lägga in det där? Mikrofoner? Program?

Snygg hemsida annars.

Hur menar du att den ser töntig ut?? svara så fort som möjligt så rättar jag kanske till det 😛

Ja du ser väl själv? Är man 14 år är man inte Slash (tyvärr) 😄

Postat

Och jag kommer med ett till. Tycker du skriver musik som jag inte skulle misstänka en 14 åring gjort... kul att du kommit så långt med ditt skrivande. Har inte orkat kolla igenom allt du lagt upp, men lyser inte violinen med sin frånvaro?

Postat (redigerat)

Steflund och pazo : ni vill ha lite fiol musik, folkmusik 🥰 eller?, bilder?

steflund: kul att höra! 🙂

Redigerat av mars_volta
Postat
Steflund och pazo : ni vill ha lite fiol musik, folkmusik 🥰 eller?, bilder?

Jag tänkte mig mer vilin-prylar i stil med de gitarrprylarna du spelar... världens första (??) metal (lite prog snart va) violinist? Jag hade en elev för ett år sedan som spelade fiol oh började spela el-gitarr, jag tror det är finfina komplement. Börja att göra versioner av Brahms, Vivaldi, Bach m.m med metal-komp... åsså dubbar du det eeller spelar stämmor på gura.

Har du suderat klassiskt eller folkmusik?

Postat
Steflund och pazo :  ni vill ha lite fiol musik, folkmusik 🥰 eller?, bilder?

Jag tänkte mig mer vilin-prylar i stil med de gitarrprylarna du spelar... världens första (??) metal (lite prog snart va) violinist? Jag hade en elev för ett år sedan som spelade fiol oh började spela el-gitarr, jag tror det är finfina komplement. Börja att göra versioner av Brahms, Vivaldi, Bach m.m med metal-komp... åsså dubbar du det eeller spelar stämmor på gura.

har spelat klassisk musik sen jag var 4 år, sen har jag gått på rätt många folkmusikläger, och gör även det på lektionerna med min lärare.. ja. man kan väl säga att jag är rätt bra inom det

Postat
Steflund och pazo :   ni vill ha lite fiol musik, folkmusik 🥰 eller?, bilder?

steflund: kul att höra! 😆

har spelat klassisk musik sen jag var 4 år, sen har jag gått på rätt många folkmusikläger, och gör även det på lektionerna med min lärare.. ja. man kan väl säga att jag är rätt bra inom det,

( kör väl fantomen med läraren typ 🙂)

Postat
tyvärr, jag besöker inte websidor i flash, sedan linus postade sin länk

vågar inte kolla den 😆

😆

ja vågar inte heller kolla 😆

Postat

shit.. kollade på hans länk i typ 30 sekunder.. kom inte upp nåt läskigt, eller oväntat.. huh!!.. men sen blev jag för rädd så jag stängde ner fönstret.. :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.