EkenMusiX Postat 11 februari 2006 Trådstartare Postat 11 februari 2006 jag vet jag ska fixa nytt utseende
EkenMusiX Postat 21 februari 2006 Trådstartare Postat 21 februari 2006 (redigerat) nu då gubbar och tjejer? 🤪ny sida, ekenmusic.tk Redigerat 21 februari 2006 av mars_volta
Piccazzo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 (redigerat) Bättre än förra men fortfarande lite sveng-englsk presentation. Lägg ned lite mer tid på att arbeta fram presentationen så kommer den ge ett mer personligt och proffsigt intryck. Redigerat 21 februari 2006 av Piccazzo
EkenMusiX Postat 21 februari 2006 Trådstartare Postat 21 februari 2006 Bättre än förra men fortfarande lite sveng-englsk presentation. Lägg ned lite mer tid på att arbeta fram presentationen så kommer den ge ett mer personligt och proffsigt intryck. okej, tack för tipset 😉 //eken
Danabacken Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 nu då gubbar och tjejer? 😆ny sida, ekenmusic.tk 😉 va gulli du e på bilderna...
EkenMusiX Postat 21 februari 2006 Trådstartare Postat 21 februari 2006 nu då gubbar och tjejer? 😄 ny sida, ekenmusic.tk 😆 va gulli du e på bilderna... ehh 😉
EkenMusiX Postat 21 februari 2006 Trådstartare Postat 21 februari 2006 ska fixa till några stavfel och sånt småskit bara 😉
Overkill Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 1.Mellanbilden på startsidan ser lite töntig ut faktiskt. 😳 2.Sen att vara sponsrad av en.tk adress ger ett ganska oseriöst intryck faktiskt. 😳 3.Du kanske skulle skriva vad för instrument du använder? Biografin var lite tunn (😄) så du kanske kunde lägga in det där? Mikrofoner? Program? Snygg hemsida annars.
Dj_Sound Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 1.Mellanbilden på startsidan ser lite töntig ut faktiskt. 😳2.Sen att vara sponsrad av en.tk adress ger ett ganska oseriöst intryck faktiskt. 😳 3.Du kanske skulle skriva vad för instrument du använder? Biografin var lite tunn (😄) så du kanske kunde lägga in det där? Mikrofoner? Program? Snygg hemsida annars. Hur menar du att den ser töntig ut?? svara så fort som möjligt så rättar jag kanske till det 🙂
Danabacken Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 nu då gubbar och tjejer? 😛 ny sida, ekenmusic.tk 🙂 va gulli du e på bilderna... ehh 😳 😳😄
ThomasJ Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 sidan är stilren osv, bra upplägg. Men som sagt en .net eller .se vorre ju bättre
Overkill Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 1.Mellanbilden på startsidan ser lite töntig ut faktiskt. 😳2.Sen att vara sponsrad av en.tk adress ger ett ganska oseriöst intryck faktiskt. 😳 3.Du kanske skulle skriva vad för instrument du använder? Biografin var lite tunn (🙂) så du kanske kunde lägga in det där? Mikrofoner? Program? Snygg hemsida annars. Hur menar du att den ser töntig ut?? svara så fort som möjligt så rättar jag kanske till det 😛 Ja du ser väl själv? Är man 14 år är man inte Slash (tyvärr) 😄
EkenMusiX Postat 22 februari 2006 Trådstartare Postat 22 februari 2006 sidan är stilren osv, bra upplägg. Men som sagt en .net eller .se vorre ju bättre ska skaffa det snart.. typ com 😳
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Man kan knappt se vad det står på orden i menyn... Engelskan... se över 😄
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 nu då gubbar och tjejer? 😱 ny sida, ekenmusic.tk 🙂 va gulli du e på bilderna... Ah, vilken sötnows... 🙂 😱 Seriöst: Väldigt jobbigt teckensnitt på menyn, jag ser knappt vad det står! 😄 Annars bättre än den förra 😆
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 3 av länkarna öppnas i iFrames. De ska väl öppnas i nytt fönster antar jag?
steflund Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Och jag kommer med ett till. Tycker du skriver musik som jag inte skulle misstänka en 14 åring gjort... kul att du kommit så långt med ditt skrivande. Har inte orkat kolla igenom allt du lagt upp, men lyser inte violinen med sin frånvaro?
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 men lyser inte violinen med sin frånvaro? Word! Det är ju den sidan som verkar mest intressant 🙂
EkenMusiX Postat 22 februari 2006 Trådstartare Postat 22 februari 2006 3 av länkarna öppnas i iFrames. De ska väl öppnas i nytt fönster antar jag? fixat det nu 🥰
EkenMusiX Postat 22 februari 2006 Trådstartare Postat 22 februari 2006 (redigerat) Steflund och pazo : ni vill ha lite fiol musik, folkmusik 🥰 eller?, bilder? steflund: kul att höra! 🙂 Redigerat 22 februari 2006 av mars_volta
steflund Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Steflund och pazo : ni vill ha lite fiol musik, folkmusik 🥰 eller?, bilder? steflund: kul att höra! 🙂 Jag tänkte mig mer vilin-prylar i stil med de gitarrprylarna du spelar... världens första (??) metal (lite prog snart va) violinist? Jag hade en elev för ett år sedan som spelade fiol oh började spela el-gitarr, jag tror det är finfina komplement. Börja att göra versioner av Brahms, Vivaldi, Bach m.m med metal-komp... åsså dubbar du det eeller spelar stämmor på gura. Har du suderat klassiskt eller folkmusik?
EkenMusiX Postat 22 februari 2006 Trådstartare Postat 22 februari 2006 Steflund och pazo : ni vill ha lite fiol musik, folkmusik 🥰 eller?, bilder? steflund: kul att höra! 🙂 Jag tänkte mig mer vilin-prylar i stil med de gitarrprylarna du spelar... världens första (??) metal (lite prog snart va) violinist? Jag hade en elev för ett år sedan som spelade fiol oh började spela el-gitarr, jag tror det är finfina komplement. Börja att göra versioner av Brahms, Vivaldi, Bach m.m med metal-komp... åsså dubbar du det eeller spelar stämmor på gura. Har du suderat klassiskt eller folkmusik? har spelat klassisk musik sen jag var 4 år, sen har jag gått på rätt många folkmusikläger, och gör även det på lektionerna med min lärare.. ja. man kan väl säga att jag är rätt bra inom det
EkenMusiX Postat 22 februari 2006 Trådstartare Postat 22 februari 2006 Steflund och pazo : ni vill ha lite fiol musik, folkmusik 🥰 eller?, bilder? steflund: kul att höra! 😆 Jag tänkte mig mer vilin-prylar i stil med de gitarrprylarna du spelar... världens första (??) metal (lite prog snart va) violinist? Jag hade en elev för ett år sedan som spelade fiol oh började spela el-gitarr, jag tror det är finfina komplement. Börja att göra versioner av Brahms, Vivaldi, Bach m.m med metal-komp... åsså dubbar du det eeller spelar stämmor på gura. Har du suderat klassiskt eller folkmusik? har spelat klassisk musik sen jag var 4 år, sen har jag gått på rätt många folkmusikläger, och gör även det på lektionerna med min lärare.. ja. man kan väl säga att jag är rätt bra inom det, ( kör väl fantomen med läraren typ 🙂)
Itzhak Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 tyvärr, jag besöker inte websidor i flash, sedan linus postade sin länk
EkenMusiX Postat 22 februari 2006 Trådstartare Postat 22 februari 2006 tyvärr, jag besöker inte websidor i flash, sedan linus postade sin länk vågar inte kolla den 😮
Danabacken Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 tyvärr, jag besöker inte websidor i flash, sedan linus postade sin länk vågar inte kolla den 😆 😆 ja vågar inte heller kolla 😆
EkenMusiX Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 shit.. kollade på hans länk i typ 30 sekunder.. kom inte upp nåt läskigt, eller oväntat.. huh!!.. men sen blev jag för rädd så jag stängde ner fönstret..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.