EkenMusiX Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 (redigerat) Tjena igen.. dags att publicera min nya hemsida kanske đ (( rĂ€tt sent)) www.ekenmusic.tk som ni ser Ă€r den inte klar pĂ„ iaf ganska lĂ„nga vĂ€gar đ fĂ„r gĂ€rna tipsa om mer grejor och tillfixningar.. etc đ jag vill tacka xdjs, och dj sound hĂ€r pĂ„ forumet som har i princip gjort allting pĂ„ sidan đ STOOOOOORT Tack đł //Eken Redigerat 22 februari 2006 av mars_volta
hegobald Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Ok.. dÄ.. Verkar hyfsat men.. Jag gillar inte hemsidor som sÀtter igÄng och spelar musik innan jag bett om det.. Hrm..
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 10 februari 2006 Ok.. dĂ„.. Verkar hyfsat men.. Jag gillar inte hemsidor som sĂ€tter igĂ„ng och spelar musik innan jag bett om det.. Hrm.. tack för tipset. dĂ€r har vi ett đ
hackeman Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 (redigerat) Ok.. dĂ„.. Verkar hyfsat men.. Jag gillar inte hemsidor som sĂ€tter igĂ„ng och spelar musik innan jag bett om det.. Hrm.. I'll second that. Sen tycker jag .tk-domĂ€ner ger ett vĂ€ldigt oseriöst intryck.... Men annars ser det bra ut vid en snabb titt. Ger ett helt okej första intryck. đ (sorry, orkar inte göra en kraftanstrĂ€ngande usability review just nu) edit: ord tenderar att falla bort i afton đ Redigerat 10 februari 2006 av hackeman
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 10 februari 2006 Ok.. dĂ„.. Verkar hyfsat men.. Jag gillar inte hemsidor som sĂ€tter igĂ„ng och spelar musik innan jag bett om det.. Hrm.. I'll second that. Sen tycker jag .tk-domĂ€ner ger ett vĂ€ldigt oseriöst intryck.... Men annars ser det bra ut vid en snabb titt. Ger ett helt okej första intryck. đ (sorry, orkar inte göra en kraftanstrĂ€ngande usability review just nu) edit: ord tenderar att falla bort i afton đ okej.. đ tack hackeman //Eken
hackeman Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Ok.. dĂ„.. Verkar hyfsat men.. Jag gillar inte hemsidor som sĂ€tter igĂ„ng och spelar musik innan jag bett om det.. Hrm.. I'll second that. Sen tycker jag .tk-domĂ€ner ger ett vĂ€ldigt oseriöst intryck.... Men annars ser det bra ut vid en snabb titt. Ger ett helt okej första intryck. đ (sorry, orkar inte göra en kraftanstrĂ€ngande usability review just nu) edit: ord tenderar att falla bort i afton đ okej.. đ tack hackeman //Eken BTW, det kostar inte sĂ„ mycket att regga en egen domĂ€n... men det visste du kanske? đ
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 10 februari 2006 Ok.. dĂ„.. Verkar hyfsat men.. Jag gillar inte hemsidor som sĂ€tter igĂ„ng och spelar musik innan jag bett om det.. Hrm.. I'll second that. Sen tycker jag .tk-domĂ€ner ger ett vĂ€ldigt oseriöst intryck.... Men annars ser det bra ut vid en snabb titt. Ger ett helt okej första intryck. đ (sorry, orkar inte göra en kraftanstrĂ€ngande usability review just nu) edit: ord tenderar att falla bort i afton đ okej.. đ tack hackeman //Eken BTW, det kostar inte sĂ„ mycket att regga en egen domĂ€n... men det visste du kanske? đ har inte kollat upp det riktigt hackeman. đ tack för tipset.. nĂ„t att tĂ€nka pĂ„ kanske đ //Eken
Danabacken Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 FrĂ€n hemsida. SjĂ€lv hörde jag inget nĂ€r sidan öppnades, jag fick en errorskylt istĂ€llet. đ 505 Can't change directory to /musik/IceCrown..... wav.mp3 Not a directory WTF!? đ
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 10 februari 2006 FrĂ€n hemsida. SjĂ€lv hörde jag inget nĂ€r sidan öppnades, jag fick en errorskylt istĂ€llet. đ505 Can't change directory to /musik/IceCrown..... wav.mp3 Not a directory WTF!? đ du mĂ„ste ha mediaplayer , och alla filtyper i mediaplayer ikryssade helst đ ( dĂ€r har vi ett till..) tack danabacken
allansson Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 snyggt... önskar jag kunde göra ens hÀlften sÄ bra...
hackeman Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 //Eken Aha!! Nu kopplar jag... Eken... du har addat mig pĂ„ MSN va? Fattade inte f-n vad det var för ek! đ
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 10 februari 2006 //Eken Aha!! Nu kopplar jag... Eken... du har addat mig pĂ„ MSN va? Fattade inte f-n vad det var för ek! đ đ , aha hehe, har testat att snacka med dig ibland,, men du verkar inte har varit dĂ€r đ
EkenMusiX Postat 10 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 10 februari 2006 (redigerat) snyggt... önskar jag kunde göra ens hĂ€lften sĂ„ bra... tack đ ( tacka mina kĂ€ra kompisar xdjs. och dj sound och zymic.com) //Eken Redigerat 11 februari 2006 av mars_volta
unbornichen Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 snyggt... önskar jag kunde göra ens hĂ€lften sĂ„ bra... tack đ ( tacka mina kĂ€ra kompisar xdjs. och dj sound) //Eken Eller sĂ„ kan du ladda ner samma template hĂ€r: http://www.zymic.com/show_templates.php?id=1
hackeman Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 snyggt... önskar jag kunde göra ens hĂ€lften sĂ„ bra... tack đ ( tacka mina kĂ€ra kompisar xdjs. och dj sound) //Eken Eller sĂ„ kan du ladda ner samma template hĂ€r: http://www.zymic.com/show_templates.php?id=1 đ (det dĂ€r anade man ju, men vad Ă€r oddsen att hitta kĂ€llan đ)
Who the fuck is billy Jo? Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Jag mÄste sÀga att jag finner det vÀldigt irriterande nÀr lÀnkarna vÀxlar mellan fet och o-fet stil...men det kanske bara Àr jag..
AXL THE ROCKER Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Din lĂ„t Ă€r jĂ€vligt bra, skulle va kul att höra med sĂ„ng. För att va lite kritisk oxĂ„, sĂ„ har man ju hört tyngre kompgitarrer đ Annars Ă€r du grym pĂ„ musik!!
Richie76 Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Nice hemsida! Skulle gĂ€rna sett nĂ„n bild oxĂ„! đ
EkenMusiX Postat 11 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 11 februari 2006 (redigerat) tack allihopa. precis, den Ă€r rĂ€tt simpel och sĂ„, och bilderna Ă€r inte riktigt fĂ€rdiga, jag ska oxĂ„ fixa logga snart đ //Eken Redigerat 11 februari 2006 av mars_volta
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Sidan fyller vĂ€l sin funktion, sĂ„ det Ă€r vĂ€l bra đ Engelskan fĂ„r du/ni dok jobba pĂ„ en del.. đ±
EkenMusiX Postat 11 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 11 februari 2006 Sidan fyller vĂ€l sin funktion, sĂ„ det Ă€r vĂ€l bra đEngelskan fĂ„r du/ni dok jobba pĂ„ en del.. đ aa đ± exakt.. đ ett till dĂ€r đ tack Pazo //Eken
Danny Cort (oregistrerad) Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Jag tycker att du ska fÄ engelskan rÀt innan du lÀgger ut sidan. & visst Àr den informativ, men det Àr ju lite trist med sÄna hÀr uppenbara template-sidor.
EkenMusiX Postat 11 februari 2006 TrÄdstartare Postat 11 februari 2006 Jag tycker att du ska fÄ engelskan rÀt innan du lÀgger ut sidan. & visst Àr den informativ, men det Àr ju lite trist med sÄna hÀr uppenbara template-sidor. japp. ska Àndra template snart till en egen som inte finns pÄ internet //Eken
ViktorDenStore Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 jag vill tacka xdjs, och dj sound hĂ€r pĂ„ forumet som har i princip gjort allting pĂ„ sidan đ Zymic.com Ă€r vĂ€l egentligen den rĂ€tta skaparen av sidan đ Varför Ă€r sidan pĂ„ engelska? Vad Ă€r syftet? - För att det Ă€r coolare? - För att du tror att det kommer vara mĂ„nga besökare som inte kan svenska? - Annan annledning som inte Viktor förstĂ„r sig pĂ„? Om det nu Ă€r nödvĂ€ndigt med engelska sĂ„ rekommenderar jag att du ser till sĂ„ att det Ă€r en bra och korrekt engelska. đ Annars Ă€r det ju inget fel pĂ„ det svenska sprĂ„ket đ HĂ„ller för övrigt med Hegobald att det Ă€r jobbigt med hemsidor som streamar musik innan jag har bett om det. đ± Kul med lite bilder o sĂ„nt annars. =) .Viktor
EkenMusiX Postat 11 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 11 februari 2006 jag vill tacka xdjs, och dj sound hĂ€r pĂ„ forumet som har i princip gjort allting pĂ„ sidan đ Zymic.com Ă€r vĂ€l egentligen den rĂ€tta skaparen av sidan đ Varför Ă€r sidan pĂ„ engelska? Vad Ă€r syftet? - För att det Ă€r coolare? - För att du tror att det kommer vara mĂ„nga besökare som inte kan svenska? - Annan annledning som inte Viktor förstĂ„r sig pĂ„? Om det nu Ă€r nödvĂ€ndigt med engelska sĂ„ rekommenderar jag att du ser till sĂ„ att det Ă€r en bra och korrekt engelska. đ Annars Ă€r det ju inget fel pĂ„ det svenska sprĂ„ket đ HĂ„ller för övrigt med Hegobald att det Ă€r jobbigt med hemsidor som streamar musik innan jag har bett om det. đ„° Kul med lite bilder o sĂ„nt annars. =) .Viktor okej, aa justde. lagt in pics nu oxĂ„ förresten đ„°
Dj_Sound Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 snyggt... önskar jag kunde göra ens hĂ€lften sĂ„ bra... tack đ ( tacka mina kĂ€ra kompisar xdjs. och dj sound) //Eken Eller sĂ„ kan du ladda ner samma template hĂ€r: http://www.zymic.com/show_templates.php?id=1 (det dĂ€r anade man ju, men vad Ă€r oddsen att hitta kĂ€llan đ) Ja typ klicka pĂ„ lĂ€nken som ligger inne pĂ„ sidan kanske?
Dj_Sound Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 jag vill tacka xdjs, och dj sound hĂ€r pĂ„ forumet som har i princip gjort allting pĂ„ sidan đ Zymic.com Ă€r vĂ€l egentligen den rĂ€tta skaparen av sidan đ Varför Ă€r sidan pĂ„ engelska? Vad Ă€r syftet? - För att det Ă€r coolare? - För att du tror att det kommer vara mĂ„nga besökare som inte kan svenska? - Annan annledning som inte Viktor förstĂ„r sig pĂ„? Om det nu Ă€r nödvĂ€ndigt med engelska sĂ„ rekommenderar jag att du ser till sĂ„ att det Ă€r en bra och korrekt engelska. đ„° Annars Ă€r det ju inget fel pĂ„ det svenska sprĂ„ket đ HĂ„ller för övrigt med Hegobald att det Ă€r jobbigt med hemsidor som streamar musik innan jag har bett om det. Kul med lite bilder o sĂ„nt annars. =) .Viktor Sidan gjordes pĂ„ engelska pga att man fĂ„r ofta utlĂ€nska besökare iförsig Ă€r de mesta frĂ„n skandinavien. men sidan blir kĂ€ndare och kĂ€ndare usa brukar vara det första utlĂ€nska landet som hittar sidan sĂ„ det e dĂ€rför.
Nikolaus Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Sidan fyller sin funktion. SprÄket gÄr att förstÄ. Varje lÄt Àr pressenterad med genre. Du förklarar din musikaliska bakgrund. Fyll pÄ med hur din musik lÄter och upprepa det gÀrna pÄ flera stÀllen. Fyll ocksÄ pÄ updates med nyheter om musiken och med frömförvarande datum vad som kommer att hÀnda/komma. Och pressentera hÀndelserna nÀrmare.
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 kul ! jag hÄller dock med Cort, kÀnns vÀldigt vÀldigt Template.
EkenMusiX Postat 11 februari 2006 TrÄdstartare Postat 11 februari 2006 Sidan fyller sin funktion. SprÄket gÄr att förstÄ. Varje lÄt Àr pressenterad med genre. Du förklarar din musikaliska bakgrund. Fyll pÄ med hur din musik lÄter och upprepa det gÀrna pÄ flera stÀllen. Fyll ocksÄ pÄ updates med nyheter om musiken och med frömförvarande datum vad som kommer att hÀnda/komma. Och pressentera hÀndelserna nÀrmare. dÀr har vi ett till tack nicko //Eken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.