Jump to content
Annons

Gratis ljudpack


Nexustwins

Recommended Posts

Kopplade stereon till datorn för att testa om det blev bättre ljud på en låt, i går eftermiddag efter som jag då råkade koppla runt signalen ficka jag fram coola ljud och gjorde ett ljudpack på ca 70 ljud. 😆

Datorns hörlurs utgång till stereons mic ingång och stereons hörlurs utgång till datorns mic ingång.Då blir det såhär.

Demolåt! - Trummorna är ej våra egna med resten är egenskapat 😱

Ljudpack! (71 ljud / ca 30 mb (12,5 packat))

OBS! - Ljuden är väldigt hårda och vi ansvara inte för några sprängda steroanläggningar!

Cover_Front.jpg

Cover_Back.jpg

Redigerat av xdjs
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ahahahahah, jag brukade ha kul med sånt här på min gamla skola, där fanns massa datorhögtalare som gjorde väldigt skojiga ljud när man kopplade runt dom. Och så kunde man styra tonen med volymkontrollen. 😳 Folk blev ganska galna på det där. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahahahahah, jag brukade ha kul med sånt här på min gamla skola, där fanns massa datorhögtalare som gjorde väldigt skojiga ljud när man kopplade runt dom. Och så kunde man styra tonen med volymkontrollen. 😳 Folk blev ganska galna på det där. 😆

Exakt som vi gjorde det är ganska kul. 😄 många tycker att orginal ljudet liknar en fjärt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar demo-låten... får extrema "Flat Beat"-vibbar med Mr. Oizo...

har inte kollat ljudpacket än men jag tankar (får snart en 250 gigs hårddisk så jag försöker fylla min nuvarande 80 gigare innan dess)... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar demo-låten... får extrema "Flat Beat"-vibbar med Mr. Oizo...

har inte kollat ljudpacket än men jag tankar (får snart en 250 gigs hårddisk så jag försöker fylla min nuvarande 80 gigare innan dess)... 😉

HEHE tackar jag gjorde den utan sebbe på en halvtimma :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...