Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Prince of Persia: Two Thrones till pc eller Call of Duty 2 till xbox360?

Tänkte avnjuta god öl och ett kul spel ikväll 😛

Annons
Postat (redigerat)

Tänkte avnjuta god öl och ett kul spel ikväll 😛

Har inte följt Prince of Persia (spelade det någon gång när en 486:a ansågs vara

en fet dator) så jag kan inte uttala mig om aktuell version.

Men CoD2 är rätt nice. Kör på någon lite högre svårighetsgrad bara, annars räcker

det inte längre än en kväll.

Redigerat av Pico
Postat

Varför Call of Duty 2 till xbox? Varför inte till pc . Kanske bara är jag men jag tycker att Call of Duty gör sig bättre på pc än på konsol.

Annars så är Prince of Persia - the two thrones ett grymt roligt spel. Jag har det till min Xbox.

Postat
Varför inte till pc.

Det är inte bara du, den typen av spel bör spelas på PC. 😛

Ja, visst är det så? En kall öl och sitta framför datorn och spela tills man har sockerdricka i skinkorna och grus i ögonen. Det måste tammefan vara det bästa!

Postat (redigerat)

Hmm.. min pc suger 🙂

Tror inte den kommer orka med?

Plus, de e kul att gorma i micen när man lyckas skjuta ner någon 😛

Redigerat av Drik
Postat
Hmm.. min pc suger 😳

Tror inte den kommer orka med?

Plus, de e kul att gorma i micen när man lyckas skjuta ner någon 😛

🙂

Postat (redigerat)

Tänkte avnjuta god öl och ett kul spel ikväll 🙁

Äh, håll på kosingen ett tag och införskaffa The Elderscrolls IV: Oblivion till Xbox360 när det trillar ut på marknaden! 🙂

EDIT: Jag min idiot såg först efter att ha postat inlägget att du ville ha't ikväll. 😉

Redigerat av nkai
Postat

Jag gillar inte alls fps på konsoler, kanske för att jag inte är så van vid kontrollerna. Har testat COD2 på 360n, men det var ingen höjdare. Inte ens på PC är ju COD2 så skoj, ettan var ju dock en höjdare!

Har du testat Perfect Dark Zero? Det ska ju vara bra.

Postat

Håller med gol. FPS suger på spelkonsoler tycker jag, kommer aldrig upp i samma precision med en kontroller som på PC med mus och tangentbord. Men COD är ju oavsett mer action än en fjollig omkringhoppandes prinsahelvete så jag röstar för COD.

Eller röstar jag på martinm och tycker du ska köpa bäääärs för pengarna istället. 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.