Farbror_Blå Postat 22 maj 2004 Dela Postat 22 maj 2004 Hejsan... Tyckte det var dax för en presentation nu 😆 Japp, Farbror Blå heter (inte) jag... Är en pöjk i dom fina tonåren som pysslat med musik sedan min käre far visade mig sin Atari 1040STfm och Kawai K1m i början av 90 talet... Producerar Hiphop, house och Dj-ar på lite fritidsgårdar! Favorit dator spel måste ändå vara Lemmings på Amiga... Favvis på musik fronten är väll... hmm... Min käre fars "överkulturella" house-pop-rock-ragge.... Japp det är väll allt!! Hare (kanin) gött!! //Farbror Blå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 22 maj 2004 Dela Postat 22 maj 2004 öhh..Välkommen då... Farbror blå...är du en SMURF???? 😆 /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farbror_Blå Postat 22 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 22 maj 2004 Mer eller mindre smurf, ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 22 maj 2004 Dela Postat 22 maj 2004 HiYa 😆 så faderskapet pysslar med musik åxå, kul 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 maj 2004 Dela Postat 22 maj 2004 Hejsan och välkommen. Alltid roligt med presentationer, även om de är sena. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farbror_Blå Postat 22 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 22 maj 2004 Bättre sent än alldrig som det heter på fornsvenska... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 23 maj 2004 Dela Postat 23 maj 2004 Härj hej!! Farbror Blå, det är väl snubben som är som ett plåster på Tant Grön, Tant Brun och Tant Gredelin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 23 maj 2004 Dela Postat 23 maj 2004 Är inte Farbror Blå bara en synonym till FBI? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.