ThomasJ Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 (redigerat) LÅTNAMN: inget ARTIST/GRUPP: Lådan GENRE: ? KOMPOSITÖR:Lådan PRODUCENT:Lådan INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 Mina två senaste spår, vet inte vilken genre det klassas som men nått elektroniskt är det iaf:P Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag om någon är sugen på att göra en remix på dessa spår skicka ett PM Redigerat 10 februari 2006 av DjBox
tbruce Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Spår 1 - något fruktansvärt monotont men jäkligt bra! En schysst känsla som du fångar och håller fast vid genom hela låten utan att det blir tråkigt. Imponerande. Spår 2 - inte lika bra men inte så tokigt heller! Duktigt att du får en sån seriös känsla trots en sån "tokig" sampling, brukar ofta resultera i att hela låten känns som ett skämt för nämligen. Schysst. Fina trummor, välbalanserat. Undrar om det hände nåt konstigt med mp3an du la upp, den avslutas nämligen tvärt när det är ungefär en sjättedel kvar, och så är resten tystnad?
starboy (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Båda spåren låter bra i mina lurar rent ljudmässigt. Låtarna är väl inte riktigt min kopp te. Ettan är på tok för enformig, schysst delay/eko på samplingen dock. Tvåan gillar jag lite bättre, men ganska oskojig sampling. Generellt är det lite för avskalat för min smak. Men, som sagt, det låter bra. Visst använder du Live 5? Laddade själv hem demon, men har inte riktigt fastnat för det än. Hur är den medföljande ljudbanken (demons ljudbank är ganska liten)? Lite OT, hoppas du har överseende med det. cheers
ThomasJ Postat 12 februari 2006 Trådstartare Postat 12 februari 2006 Båda spåren låter bra i mina lurar rent ljudmässigt. Låtarna är väl inte riktigt min kopp te. Ettan är på tok för enformig, schysst delay/eko på samplingen dock. Tvåan gillar jag lite bättre, men ganska oskojig sampling.Generellt är det lite för avskalat för min smak. Men, som sagt, det låter bra. Visst använder du Live 5? Laddade själv hem demon, men har inte riktigt fastnat för det än. Hur är den medföljande ljudbanken (demons ljudbank är ganska liten)? Lite OT, hoppas du har överseende med det. cheers tack.. Jo kör med ableton, hörs det så väl? Heh. Jo följermed an heldel loopar, men är skönare o göra dom själv
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.