Wistrand Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 LÅTNAMN: One Only ARTIST/GRUPP: the heavy groove (ha, har inget artistnamn) GENRE: Metal LÅTLÄNGD: ca 2min KOMPOSITÖR: Jag... PRODUCENT: Me, erik.. EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: vårt kära format mp3 STORLEK: cirka 1,9mb STATUS: Arbetar på slutet.. Ja, en låt/flum. solo-med-gitarr-låt kanske man skulle säga. Mixat om den lite och lagt på kompressor och limit. Därav skulle det vara lite trevlig men kompostar om kompressorn och limiten? One_Only2.mp3
sixties Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 kompgitarren låter instängd(efter funkinledningen), har lite svårt för ljudet på sologitarren. annars är själva låten inte så dum så försök att få en öppnare, luftigare ljudbild så kan det låta riktigt bra. 🙂
AXL THE ROCKER Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 kompgitarren låter instängd(efter funkinledningen), har lite svårt för ljudet på sologitarren. Instämmer! Kamske sänka basen lite oxå? Men bara lite. Kan nog bli riktigt schysst annars!
Wistrand Postat 11 februari 2006 Trådstartare Postat 11 februari 2006 kompgitarren låter instängd(efter funkinledningen), har lite svårt för ljudet på sologitarren. Instämmer! Kamske sänka basen lite oxå? Men bara lite. Kan nog bli riktigt schysst annars! angående sologitarrens ljud så tänker jag inte ändra det... det har jag valt med mycket omsorg. 😉
AXL THE ROCKER Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 angående sologitarrens ljud så tänker jag inte ändra det... det har jag valt med mycket omsorg. Hehe... ja.tycker du om den så är den självklart bra som den är! Smaken är ju som sagt som baken!! 😉 Annars bra låt, som sagt! Jobba på!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.