steve Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Goddag! Heter Stefan och huserar i Skövdetrakten! Har tidigare hängt/hänger på 99musik och GMF´s planket (man kanske känner igen några här) över 30 med familj, dåligt med tid för musik, men kämpar på! Är botad Analogtaliban, men fortfarande en GearJunkie av mått 😛 Brinner för välljudande synthar OCH Valley Arts Custom Pro´s Kort och gott, hej på er!
Gote Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Hallå! Välkommen hit! "Över 30" är ju smidigt. Hur långt över? 33? 57? 🙂
Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 *visar runt* Ja, så här bor vi... Kom in och slå dig ner! 😛 Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😉
steve Postat 24 januari 2007 Trådstartare Postat 24 januari 2007 🙂 oj vad tiden går! Skrev ett inlägg och sen loggade jag ut i typ ett år 🙂 Fick totalbryt på det "nya" 99musik så jag ger detta fina forum min tid istället! Hej igen 😎
android Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hej Steve! Dig känner man ju igen... 😮 Välkommen hit på riktigt nu då... Men 99 tar sig nog det också med tiden, så jag hoppas att du inte gett upp det helt.
RoBERT Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hej och välkommen igen! 😉 Steve... Hmm... Valley Arts... Hm... 😮 Du diggar inte Mr Steve Lukather då eller? 😄
steve Postat 25 januari 2007 Trådstartare Postat 25 januari 2007 Hej och välkommen igen! 😉 Steve... Hmm... Valley Arts... Hm... 😉 Du diggar inte Mr Steve Lukather då eller? 😄 Haha jo! Steve Lukather har en speciell plats i musikerhjärtat ihop med JMJ, DM. Och att inte förglömma, en viss SRV! 😎
steve Postat 25 januari 2007 Trådstartare Postat 25 januari 2007 Hej Steve! Dig känner man ju igen... 😉 Välkommen hit på riktigt nu då... Men 99 tar sig nog det också med tiden, så jag hoppas att du inte gett upp det helt. Känner igen dig med Android 😄 Angående 99an så tror jag inte det! För min del har beslutet legat och grott en längre tid, att de sabbar skiten var bara den sista lilla droppen! Hade inte du en Polysix?
android Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Ok, ja du gör självklart som du vill med 99... Studio är ju ett trevligt forum det också. 😄 Visst har jag en Polysix. En trevlig lite synth...! 😉
Mein (oregistrerad) Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Tjena Mr BMW! Som du ser är jag också en flitig skribent här. 🙂 /Mein
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.