little_arnis (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 (redigerat) Hej skulle vara kul att få lite feedback på min senaste skapelse. //Arnis Redigerat 9 februari 2006 av little_arnis
little_arnis (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Nighttrain ARTIST/GRUPP: Superior GENRE: Instrumental LÅTLÄNGD:3:36 KOMPOSITÖR:E.Arnberg PRODUCENT:E.Arnberg EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3,29MB STATUS: färdig demo ( LÅTLÄNK:) här är den. nighttrain.mp3 Redigerat 9 februari 2006 av little_arnis
bengan_gbg Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Tja....det låter lite som ngn korsning mellan "Apache" och "Chariots of Fire" låtmässigt tycker jag. Har svårt för det där ljudet ute till höger.....annars funkar det väl.
tbruce Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Hmm, intressant. Fin inledning, precis när jag börjat fundera över om det här var värt att lyssna på så faller allt på plats och blir riktigt vackert. Snyggt luftigt, me like. Lite tjatigt i längden, tyvärr.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.