Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Annons
Postat

Wow 😆

"Play 4 peanutz!"

det var länge sedan jag hörde en så

härligt krämigt bra Blues 🙂🙂😄

det är väll premiär på forumet ?

"Hirvi Ranch"

Standard Rock, helt Ok 😄

(jag måste lyssna på peanutz igen...)

Postat
Wow 😆

"Play 4 peanutz!"

det var länge sedan jag hörde en så

härligt krämigt bra Blues 🙂🙂😄

det är väll premiär på forumet ?

"Hirvi Ranch"

Standard Rock, helt Ok 😄

(jag måste lyssna på peanutz igen...)

Det är några år sedan vi spelade in dessa låtar. Vi har sparkat den dåvarande trumslusken eftersom han söp 24 timmars pass 7 dar i veckan. Vi har även fast bassist nu mera (med ståbas) då vi spelade in dessa låtar var det Johhny Smedberg i Charta77 som skötte basen. Trummis nu mera är Tejo tidigare Charta 77. Vi ska snart in i studion igen och köra in lite nytt material och även en akustisk version av Hirvi.

Här är det som ligger ute just nu.

Postat (redigerat)

Rrrrrrrrrr.......... jag fick f-n GÅSHUD när "Play 4 peanutz!" rullade igång... 😆 varför spelas det inte mer sånhär redig blues nuförtiden?? 😲 o varför lyssnar jag inte mer på det?? :rolleyes:

Måste oxå lyssna på "Play 4 peanutz!" igen...! 🙂

edit: onödigt petig ändring 🙂

Redigerat av hackeman
Postat

Glömde studion hemma på söndagens rep annars hade vi spelat in lite sladdlöst deltastukak!

Postat

Så länge det inte är fågan om nått politiskt mumbojumbo så ställer jag upp för alla som behöver få munspel på sin musik gratis!

Postat

Har länge funderat på att skaffa mig ett och jag vart så inspirerad av munspelandet att jag köpte mig en trynorgel igår...men du, det är inte lätt det där med att böja toner... 🙂 men det verkar kul...

/Jan Olof

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.