Reverend_Raw Postat 22 maj 2004 Postat 22 maj 2004 Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag
tordA Postat 22 maj 2004 Postat 22 maj 2004 Wow 😆 "Play 4 peanutz!" det var länge sedan jag hörde en så härligt krämigt bra Blues 🙂🙂😄 det är väll premiär på forumet ? "Hirvi Ranch" Standard Rock, helt Ok 😄 (jag måste lyssna på peanutz igen...)
Reverend_Raw Postat 22 maj 2004 Trådstartare Postat 22 maj 2004 Wow 😆 "Play 4 peanutz!" det var länge sedan jag hörde en så härligt krämigt bra Blues 🙂🙂😄 det är väll premiär på forumet ? "Hirvi Ranch" Standard Rock, helt Ok 😄 (jag måste lyssna på peanutz igen...) Det är några år sedan vi spelade in dessa låtar. Vi har sparkat den dåvarande trumslusken eftersom han söp 24 timmars pass 7 dar i veckan. Vi har även fast bassist nu mera (med ståbas) då vi spelade in dessa låtar var det Johhny Smedberg i Charta77 som skötte basen. Trummis nu mera är Tejo tidigare Charta 77. Vi ska snart in i studion igen och köra in lite nytt material och även en akustisk version av Hirvi. Här är det som ligger ute just nu. Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag
tordA Postat 22 maj 2004 Postat 22 maj 2004 (redigerat) han söp 24 timmars pass 7 dar i veckan. det går bra så länge man sköter jobbet min pres. 😲 härliga bilar på din hemsida 😆 Redigerat 22 maj 2004 av Rockfart
hackeman Postat 22 maj 2004 Postat 22 maj 2004 (redigerat) Rrrrrrrrrr.......... jag fick f-n GÅSHUD när "Play 4 peanutz!" rullade igång... 😆 varför spelas det inte mer sånhär redig blues nuförtiden?? 😲 o varför lyssnar jag inte mer på det?? Måste oxå lyssna på "Play 4 peanutz!" igen...! 🙂 edit: onödigt petig ändring 🙂 Redigerat 22 maj 2004 av hackeman
Reverend_Raw Postat 24 maj 2004 Trådstartare Postat 24 maj 2004 Glömde studion hemma på söndagens rep annars hade vi spelat in lite sladdlöst deltastukak!
hammagrella Postat 24 maj 2004 Postat 24 maj 2004 Hoho, grymt! Diggar peanutz. Hoppas ni har långt skägg allihop!!!
Reverend_Raw Postat 24 maj 2004 Trådstartare Postat 24 maj 2004 http://home.koping.net/u2999a/index.html Är hemsidan!
MusikMakaren Postat 25 maj 2004 Postat 25 maj 2004 Grymt rått, härligt och skönt...men visst är sologitarristen lite blyg...låter som om han står i hörnet av lokalen och spelar... /Jan Olof
Reverend_Raw Postat 25 maj 2004 Trådstartare Postat 25 maj 2004 Vi har ett mer utvecklat sound nu mera och ståbas!
Reverend_Raw Postat 27 maj 2004 Trådstartare Postat 27 maj 2004 Så länge det inte är fågan om nått politiskt mumbojumbo så ställer jag upp för alla som behöver få munspel på sin musik gratis!
MusikMakaren Postat 28 maj 2004 Postat 28 maj 2004 Har länge funderat på att skaffa mig ett och jag vart så inspirerad av munspelandet att jag köpte mig en trynorgel igår...men du, det är inte lätt det där med att böja toner... 🙂 men det verkar kul... /Jan Olof
Musiker Postat 28 maj 2004 Postat 28 maj 2004 Skit grymt! Härligt helt enkelt. Inte så mycket mer att säga eftersom det var så bra. 😆😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.