Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

flyttade min dator igår till repan för en liten inspelningssession över helgen. och när jkag kopplar i allt så känns det som att mitt delta 44 kort distar även om man har halva nivån in i kortet!

någon som har haft liknande problem? jag kör mixerbord > ljudkort och jag har självklart testat olika mixerbord och sladdar. så jag har kommit framt ill att det är i kortet det ligger...

Annons
Postat

Jag har lite lika problem med mitt 1010lt. Tycker oxo att det distar fast jag inte spelar högt (Bor i lägenhet så det brukar inte bli så högt...). Har provat att ratta om i mixern till kortet men jag kan inte styra några signaler alls där som jag kanske tycker att jag kanske skulle kunna...

Hjälper ju inte dig i ditt problem tyvärr men jag få ju surfa lite på din fina tråd. 🙂

/// Daniel

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.