bohm Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: All your tommorows * ARTIST/GRUPP: Armada * GENRE: Rock * LÅTLÄNGD: 3,24 * KOMPOSITÖR: Armada * PRODUCENT: Armada * EV. MEDVERKANDE: * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 4,67mb * STATUS: Färdig Demo Har ni några förslag på ändring på musiken eller produktionen?? har ni några positiva kommentarer?? gillar ni låten? Armada_all__your_tomorrows.mp3 Redigerat 8 februari 2006 av bohm
sixties Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 sången låter bra, trummorna låter lite syntetiska. gitarren låter lite otajt och jag gillar inte ljudet riktigt. det finns en del att jobba på så kan det bli helt ok. tycker låten är lite tråkig (iallafall första lyssningen)
Dark Of Light Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Får lite små proggiga vibbar 😉 . Håller med föregående talare om ljudet och om sången.. Påminner mig om en tidig Anne Lie Rydé faktiskt. Bra låt idé att jobba vidare på. Rock on!
bohm Postat 8 februari 2006 Trådstartare Postat 8 februari 2006 Det låter som ni tror att det är digitaltrummor... han som bankar skinn, är på riktigt... vet inte riktigt om det är bra eller dåligt betyg iof...
osiris Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Det låter som ni tror att det är digitaltrummor... han som bankar skinn, är på riktigt... vet inte riktigt om det är bra eller dåligt betyg iof... Spelar ingen roll om det är digitalt eller live... för mig var det trummorna som sänkte låten.. trumsoundet... ska tilläggas =) För övrigt var det bra! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.