Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

HÀr Àr tvÄ smÄ videoklipp som sÀkert kan locka fram ett leende hos er...

SĂ„ hĂ€r gick det till i Polar 1989 😉

Anders Glenmark samplar trummor till Eva Dahlgren

Orup spelar in "PĂ„ omslaget till ett modemagasin"

Klicka pÄ filnamnen och vÀnta 10 sekunder tills Download-knappen kommer upp.

Annons
Postat

Lysande 😉

Finns det mer, och vart kommer klippen ifrÄn, det ser ut som utdrag ur dokumentÀrer?

Postat

Ah! Det programmet har jag faktiskt tĂ€nkt pĂ„ ibland. Eller, rĂ€ttare sagt varenda gĂ„ng jag ser en MPC60 😉 ...för det Ă€r vĂ€l det programmet gissar jag... Ska kolla snart 😉

Postat

Den kĂ€rleksfulla blicken Glenmark och Orup ger varandra precis innan klippet tar slut Ă€r helt oslagbar. 🙂

Postat

VĂ€ldigt gulligt.

Anders verkar sÄ mysig. :rolleyes:

Och riktigt duktig som producent och framför allt arrangör. Lyssna pÄ Skifs - SÄnger frÄn en annan tid. StrÄkarren Àr i vÀrldsklass!

SÀmre som lÄtskrivare dock... Mio min Mio...

Postat

Kultigt vĂ€rre 😄

Tycka vad man vill - som lÄtskrivare har det ju blivit nÄgra hittar och inte minst Mio.

Jag var vÀldigt förtjust i hans 80-talsproduktioner nÀr de var torra och feta. Inte mycket som var bÀttre pÄ den tiden faktiskt IMHO. Orup och Eva Àr gamla storfavoriter hÀr...

Tack för kul klipp 😕

Postat

Jo men det hÀr gick vÀl pÄ TV..? Jag har nÄt vagt minne av att Eva liksom skulle stryka dörren och sen slÄ till för att fÄ till det dÀr rÀtta soundet... Kul! Tidsenligt!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.