Jump to content
Annons

spara eller kasta?  

2 röster

1. 1. spara eller kasta?

• Spara det låter ok
      0
    • kasta, det låter kasst
      1

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN:The Kids (Arbets namn)

ARTIST/GRUPP: Lådan (Thómas Julin)

GENRE: ? Expriment?

LÅTLÄNGD: 4.41

KOMPOSITÖR:Lådan (Thómas Julin)

PRODUCENT:Lådan (Thómas Julin)

INSPELNINGSÅR:06

FORMAT: (mp3

STATUS: Skiss

Något jag nyss lekte ihopp. Undrar om det är nått att spinna vidare på eller om man borde geupp direkt... Börjar bli lite dimmigt i mina öron så behöver lite feedback.

Annons
Postat (redigerat)

Jag vet inte va jag ska skriva riktigt... Jag satt och väntade på att Darin skulle börja sjunga men tji där fick jag. 😛

Känns som att du lätt skulle kunna trixa liiiiiiiiiiiite mer med harmonierna tror jag.

Eller jag vet inte. Det här är ingen genre som jag lyssnar på... så jag vet inte vad det ska låta som riktigt.

Det går nog att jobba vidare med denna så att det händer lite mer iallafall. Lägga till sköna pads, dit med lite sång. Känns lite halvtrött, ett lejon som skulle behövas retas upp lite.

Kasta inte bort iallafall. 🙂🙂😄

Redigerat av Grahn
Postat
Jag vet inte va jag ska skriva riktigt... Jag satt och väntade på att Darin skulle börja sjunga men tji där fick jag. 😛

Känns som att du lätt skulle kunna trixa liiiiiiiiiiiite mer med harmonierna tror jag.

Eller jag vet inte. Det här är ingen genre som jag lyssnar på... så jag vet inte vad det ska låta som riktigt.

Det går nog att jobba vidare med denna så att det händer lite mer iallafall. Lägga till sköna pads, dit med lite sång. Känns lite halvtrött, ett lejon som skulle behövas retas upp lite.

Kasta inte bort iallafall. 🙂🙂😄

tack för kritiken.. Jag vet inte själv hur det skall låta, lekte mest på skoj:D

Postat
Jag vet inte va jag ska skriva riktigt... Jag satt och väntade på att Darin skulle börja sjunga men tji där fick jag.  😄

Kasta inte bort iallafall.  😄  🙂  😄

tack för kritiken.. Jag vet inte själv hur det skall låta, lekte mest på skoj:D

...fast jag vet inte. Det känns som att den växer efter fler lyssningar.

Aja, du lär inte få något vettigt svar av mig, den oinsatte elektroackustiska musikern.... 🙂😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.