NONHALO Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 LÅTNAMN: Devil Ex ARTIST/GRUPP: The Activities GENRE: Skrammel LÅTLÄNGD: 1:49 KOMPOSITÖR: Johnny,Henrik och Bojjan PRODUCENT: oss själva EV. MEDVERKANDE: ingen INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 2.99 Megabyte STATUS: Färdig Demo säg vad ni tycker 😄 The_Activities___Devil_Ex__Radio_Edit_.mp3
AXL THE ROCKER Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Schysst!!! bra låt helt klart!! Lite för burkigt och metalliskt djud för min smak bara. (Men kan det möjligtvis va så att ni gillar The Hives och White stripes?? 😄 )
NONHALO Postat 8 februari 2006 Trådstartare Postat 8 februari 2006 coolt! tack 😄 japp det råkar vara så att vi gillar både white stripes och the hives 😄
giggsy Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Schysst ös! Bra sång. Kompgurorna känns lite muddiga, som att dom behöver mer attiityd, dom känns lite fega? Lite mer tyngd i basen skulle jag gilla också.
sixties Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 skulle vilja ha lite basigare ljud, annars låter det helt ok. som sagt lite åt Hives hållet men det är ju inte fel. bra jobbat, man hör alldeles för lite sånt här på forumet 🙂
AXL THE ROCKER Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 coolt! tack 😠 japp det råkar vara så att vi gillar både white stripes och the hives 🙂 Tänkte väl det.. 🙂
Dark Of Light Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Ja, djävlar! Så ja, det låter som något som man kunde höra på P3 när som helst egentligen 🙂 . Ja, lite Hives vibbar helt klart. Det hela låter lite burrigt och burkigt. MER tyngd till gitarrer, bas och trummor. Bra sång med attityd ända ifrån pungen, det gillar jag... Ja, sången alltså 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.