Hampe Postat 7 februari 2006 Dela Postat 7 februari 2006 Jaha, då man är ny här (har hängt här i typ snart två år utan att bli medlem 😎😎 ) , så tycker jag att man får berätta lite om sig själv: Jag heter Hampus, är 14år (15 den 24:e feb), anledningen till att jag till slut reggat mig här beror på att jag köpt ett Juli@ ljudkort samt fått lite tid över en eftermiddag 😲😛 Jag spelar mycket gitarr, och har sjungit i kör i mellan 7 och 8år. Jag går även i musikklass, men ska snart börja i gymnasiet där jag har sökt till LEL (ett gymnasium i Lund med naturlinjen och musikprofil). Hängde förut dagligen i musikaffärer, gör det dock inte riktigt lika ofta längre. Har prao:at 2v på JAM i malmö(jädra knegigt det där 😛 ) , och har även god kontakt med folket på Lunds Musik och Piano i (ja, stad får ni lista ut själva). Mycket trevligt folk på båda ställena.. Min gitarrmässiga utrustning ser ut som sådan: 1 stycke Fender Stratocaster 50th years anniversary, sunburst 😛 1 stycke Marshall MG100DFX förstärkare 1 stycke alhambra-gitarr (vet fan vilken modell, står ngnting med muro de alcoy i hålet :S ) 1 stycke Takamine EG531C -gitarr (Springsteenmodellen, svart) Detta samt en Squier med tillhörande Squier-stärkare, x antal ukuleler (däribland den helt okej modellen: "Eagle Jerker Loudmouth"), en suzukigitarr och en Les Paul-kopia (noname). De två sistnämda är egentligen min fars. Just det, han har en Martin HD28 som jag brukar sno ibland också 😛 Lyssnar på den mesta slags musik utom dansband, en del indiskt, rätt mycket världsmusik, men även en del rock och ska etc. Jag kan förresten länka till den senast inspelade låten med vårt band (EOM): Your browser does not support the HTML5 audio tag . Inte helt klar än, spelar också bara solot här. Har ni inte något för er så stick till mejjan i lund den 13:e feb (mindre än en vecka idag) , och lyssna på oss på uttagningen till musik direkt där. För övrigt händer det inte så mycket. Ska nog installera Cubase SX3 nu... PS. Kolla gärna in min nystartade gitarrblogg. http://ljungberg-gitarr.blogspot.com/ Ska försöka uppdatera den lite oftare än i nuläget. 😏😛 //Hampus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 7 februari 2006 Dela Postat 7 februari 2006 (redigerat) Välkommen hit! 😎 För övrigt händer det inte så mycket. Ska nog installera Cubase SX3 nu... 😏 Redigerat 7 februari 2006 av djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 7 februari 2006 Dela Postat 7 februari 2006 Hallå! Välkommen hit! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 7 februari 2006 Dela Postat 7 februari 2006 Tja Hampus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 7 februari 2006 Dela Postat 7 februari 2006 Hej och välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 7 februari 2006 Dela Postat 7 februari 2006 Tja, käck låt! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 februari 2006 Dela Postat 7 februari 2006 Hejs & välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 7 februari 2006 Dela Postat 7 februari 2006 Tjenare! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 7 februari 2006 Dela Postat 7 februari 2006 Tja Hampus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 7 februari 2006 Dela Postat 7 februari 2006 Hubba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 8 februari 2006 Dela Postat 8 februari 2006 Hallå på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 8 februari 2006 Dela Postat 8 februari 2006 Välkommen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arin (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Dela Postat 8 februari 2006 Hej hej Snart kan vi starta studio forums ungdoms-förbund 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 februari 2006 Dela Postat 8 februari 2006 Tjena! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 8 februari 2006 Dela Postat 8 februari 2006 skönt!. då är vi 2 med Juli@ 😳 välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 8 februari 2006 Dela Postat 8 februari 2006 Hej hej Snart kan vi starta studio forums ungdoms-förbund Kanske ett sorts PRO också? Finns väl ett par som börjar närma sig den åldern 😳 Välkommen Hampus, btw Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Postat 8 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 8 februari 2006 Nu kan man åtminstone inte klaga på att man inte skulle känna sig hemmastadd på det här forumet (vilket jag iofs. redan känt mig i något år 😉 ) hehe... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 februari 2006 Dela Postat 8 februari 2006 (har hängt här i typ snart två år utan att bli medlem 😉😉 ) Så fuskigt! 😉 Du känner oss bra vid det här laget, men vi känner inte dig. Kul att du registrerade dig till slut! *visar runt* Ja, så här bor vi... Kom in och slå dig ner! 😄 Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Postat 9 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 9 februari 2006 Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😉 DoH! 😮😉😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dekoy (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Dela Postat 9 februari 2006 Hejsan och hallå.! Trivs här eller låt bli.! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 9 februari 2006 Dela Postat 9 februari 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 9 februari 2006 Dela Postat 9 februari 2006 Hepp hepp 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.