joachime Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Den här veckan släpper Blood Music sin andra mp3-singel från debutalbumet "Sing A Song Fighter!", som också är aktuellt genom nomineringen i kategorin bästa pop/rock på Manifestgalan. Låten "The Hair" går att lyssna på/ladda ned här!
Fidden Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Såg Blood music på HG här i linköping för ett par veckor sedan. Var allvarligt talat något av det bästa jag sett/hört... Leendet på läpparna höll liksom i sig flera dagar. Tokigt bra, förmodligen bäst live iofs, men fungerar nog lysande inspelat också. Rekommenderas.
joachime Postat 7 februari 2006 Trådstartare Postat 7 februari 2006 Såg Blood music på HG här i linköping för ett par veckor sedan. Var allvarligt talat något av det bästa jag sett/hört... Leendet på läpparna höll liksom i sig flera dagar. Kul! Träffade Karl-Jonas och dom andra dagen efter spelningen på Herrgården. Dom hade också det där leendet på läpparna... 🙂
mornel Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Schysst! Gillar mandolinen och vocoder-körerna som fan!
Linus Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 (redigerat) Schysst! Det här gillas 😏 EDIT: Håller tummarna för Manifest Redigerat 7 februari 2006 av Linus
joachime Postat 9 februari 2006 Trådstartare Postat 9 februari 2006 Tack för responsen! Jag drar till Manifest ikväll. Ska hålla tummarna för Blood Music, Jenny Wilson, El Pero Del Mar, Tape, Frida Hyvönen och kanske någon till!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.