trancer Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Ja du ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: Ja du KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Eventuellt DU? INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STATUS: Behöver hjälp! Nu håller jag på med en låt som kommer bli ball när den blir klar . Jag behöver hjälp med denna ... vid 26 sekunder in i låten kommer det ett slags solo, som jag vill ha på elgitarr.. och vad är inte bättre än att fråga här om nån kan hjälpa mig med detta 😲 (ge fan i att flytta denna postning till samarbeten nu) för detta är en demo!! 😳 Låten jag ger här är alltså lite hopp i låten bara.. för att visa hur det ska låta i solot. Your browser does not support the HTML5 audio tag vill du hjälpa mig ? jag har säkert 10st dansbandslåtar till som behöver elgitarr solos oxo 😄 msn: perrra@linux.se EDIT: Jävligt besviken på att inga kommenterar mina seriösa låtar 🙁 https://www.studio.se/index.php?showtopic=21525 /Perrra Redigerat 7 februari 2006 av trancer
trancer Postat 7 februari 2006 Trådstartare Postat 7 februari 2006 Skickat mail till dig. 😲 you've got mail 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.