falconetti Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Hej, ny på forumet så här är lite info: - gitarrist/sångare i grunden. Spelat i div Göteborgskonstellationer såsom Breakfast in Berlin, Bara Barn och Bound (..det är en slump att alla börjar på 'B', tror jag) - skriver låtar och producerar. Främst med koppling till upSweden (www.upsweden.com) Stockholm - några exempel finns på www.falconettiproductions.com - på dagtid driver jag en webbyrå vid namn StockholmBerlin Är intresserad av samarbeten kring låtskriveri men driver även ett 'affärsutvprojekt' kopplat till webb/musik där jag nu vill komma i kontakt med utvecklare (se tråd på 'Allmänt' /Mattias
Linus Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 *visar runt* Ja, så här bor vi... Kom in och slå dig ner! 😲 Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😳
Dark Of Light Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 (redigerat) Hejs och välkommen!!! ... Och låt bli ölen i kylen är du snäll..! Redigerat 7 februari 2006 av Dark Of Light
giggsy Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Falconetti? Läskig jävel, det. 🙂 Men av dina låtar att döma är du inte han. Så väkommen hit! 🙂
falconetti Postat 8 februari 2006 Trådstartare Postat 8 februari 2006 Vilket välkomnande! Överväldigande trevligt må jag säga!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.