Wheels (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 När jag spelat in tex...9 spår i cubase VST32... För att kunna öppna det i wavelab och få allt på separata spår? HUR??? 😉
Wheels (oregistrerad) Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 LÖST!!! Insåg nu hur dum frågan var... 😉
MusicGene Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 tips är att skriva i ämnet vad frågan handlar om och också hur du löst problemet. Det är därför det är bra med forum, för att alla snabbt kan ta del av informationen.
Wheels (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Bra idè Jag läste el manuel!!! Nä skämt och sido..... Jag lärde mig exportera på riktigt i cubase istället för att försöka mig på en dum genväg som ovan nämnt... Det gäller att hitta rätt hz och bit bara...Annars blir det knas i ljudet när man vill lyssna.... Så nu exporterar jag från cubase och öppnar sen den filen i wavelab för slut produktion.... Precis som jag vill ha det.... 😄
Christoffer Bergfors Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Vad är det du vill göra i Wavelab med alla filerna som du inte kan göra i Cubase? Jag använder Wavelab till all mastering och en del ljudeditering när jag norpar lite trummor och shit, men varför ska du dunka in alla nio kanaler? Mixar du i Wavelab?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.