Jump to content
Annons

Dagens upptäckt...


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons

jag råkade hålla för långt ner på gaffeln en gång när jag skulle röra om bland kokande spagetti. (nej det va inte spagettin som kokade, det va vattnet)

Hur som helst gör det riktigt ont

Link to comment
Dela på andra sajter

jag råkade hålla för långt ner på gaffeln en gång när jag skulle röra om bland kokande spagetti. (nej det va inte spagettin som kokade, det va vattnet)

Hur som helst gör det riktigt ont

Inte värre än att lägga handen på en varm platta och smälta huden lite...

Link to comment
Dela på andra sajter

jag råkade hålla för långt ner på gaffeln en gång när jag skulle röra om bland kokande spagetti. (nej det va inte spagettin som kokade, det va vattnet)

Hur som helst gör det riktigt ont

Inte värre än att lägga handen på en varm platta och smälta huden lite...

Nej, men så dum är väl ingen. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

jag råkade hålla för långt ner på gaffeln en gång när jag skulle röra om bland kokande spagetti. (nej det va inte spagettin som kokade, det va vattnet)

Hur som helst gör det riktigt ont

Inte värre än att lägga handen på en varm platta och smälta huden lite...

Pazo, Du har aldrig fått en riktig spark i skrevet va... ? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jahaa....avdelningen där smärta diskuteras.

Jag har brutit handleden, jag har fått skålhett vatten över mig, jag har haft solsting med blåsor över hela kroppen vid flera tillfällen, jag har blivit nedkyld och medvetslös och erfarit de smärtor det innebär när man vaknar, jag har låtit dem borra i käktänder utan bedövning ända ned till benet, jag har blivit felbehandlad och fått förbjuden vaxsugutrustning uppkörd i hörselgångarna och svimmat av smärtan, de har av misstag dragit axeln ur led, jag har fallit från en mur och fått partiell känslebortfall i halva hakan efter en stor initial smärta först, jag har fått en Batman-bil (leksak) kastad i huvudet på mig, blött 3 liter blod av det och smärtor i pannbenet, jag har ramlat baklänges och slagit i bakhuvudet i en stenvägg och mått illa, jag har trampat på häftstift, jag har fått stora ryggmusklerna och lårmuskeln avsliten, jag har skrapbehandlat ryggraden som liten m.m.

Men det finns ändå en smärta som överglänser all annan och som vissa utsätter sig för frivilligt, vilket är helt obegripligt och som jag sett med egna ögon:

dra ut och av näshår med rötterna från näsan.

Jag provade en gång. Resultat? Tårar över hela kinder och förlorat medvetande!

Hur f*n är det möjligt?

😉

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens upptäckt:

Det är farligt att leva.... man kan dö! 😄

Ja, javet, den är gammal. 😉

Man ska inte ta livet för allvarligt, man kommer ändå inte ut ur det levande.

Dessutom är livet är som en jordgubbe - sparar man det för länge tappar det smak.

Skål! 🙁

strawberry_drink_lg_wm.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Livet är en sexuellt överförd sjukdom, med garanterat dödlig utgång... 😮

Om man står med ena foten i kokande vatten och andra foten fastfrusen i -30 grader kall is, så har man det ganska bra, statistiskt sett... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jahaa....avdelningen där smärta diskuteras.

Jag har brutit handleden, jag har fått skålhett vatten över mig, jag har haft solsting med blåsor över hela kroppen vid flera tillfällen, jag har blivit nedkyld och medvetslös och erfarit de smärtor det innebär när man vaknar, jag har låtit dem borra i käktänder utan bedövning ända ned till benet, jag har blivit felbehandlad och fått förbjuden vaxsugutrustning uppkörd i hörselgångarna och svimmat av smärtan, de har av misstag dragit axeln ur led, jag har fallit från en mur och fått partiell känslebortfall i halva hakan efter en stor initial smärta först, jag har fått en Batman-bil (leksak) kastad i huvudet på mig, blött 3 liter blod av det och smärtor i pannbenet, jag har ramlat baklänges och slagit i bakhuvudet i en stenvägg och mått illa, jag har trampat på häftstift, jag har fått stora ryggmusklerna och lårmuskeln avsliten, jag har skrapbehandlat ryggraden som liten m.m.

Men det finns ändå en smärta som överglänser all annan och som vissa utsätter sig för frivilligt, vilket är helt obegripligt och som jag sett med egna ögon:

dra ut och av näshår med rötterna från näsan.

Jag provade en gång. Resultat? Tårar över hela kinder och förlorat medvetande!

Hur f*n är det möjligt?

😮

:musik

Jag får lite sådana här feelingar på dej musik när du varit utsatt för så mycket elände... 😄 Har du sett Samuel Jackson som Elijah Price i unbreakable...? 😛

unbreakable3.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

jag råkade hålla för långt ner på gaffeln en gång när jag skulle röra om bland kokande spagetti. (nej det va inte spagettin som kokade, det va vattnet)

Hur som helst gör det riktigt ont

Inte värre än att lägga handen på en varm platta och smälta huden lite...

Pazo, Du har aldrig fått en riktig spark i skrevet va... ? 😄

Som tur är Nej...

Dock kan jag tänkta mig 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...