Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

När jag trycker på rec knappen på inspelningsprogrammet (exemplet är från Sound Forge 7.0) så kommer det upp ett varningsfönster där det står "The 'Juli@ Ch12' recording device does not support more of the current parameters (sample rate, number of channels or bits per second".

Det kommer ljud i högtalarna när jag spelar men går itne att spela in.

jag har testat i några olika program och får samma resultat fast lite olika varningstexter.

Jag har också testat att kopla till både den digitala de analoga ingångarna och ändrat på alla inställningar jag kan komma på....

Är det nån som vet vad jag ska göra? 🤪🙂

tack på förhand MVH//Martin

Annons
Postat

okej. tack i alla fall

kan det bero på hur kraftfull dator man har? den som jag sitter på är inte den nyaste nämligen...

Postat

Har du öppnat juli@ kontrollpanelen som finns nere vid klockan och kollat så att sample raten står på auto? Det är det första jag kommer att tänka på när jag läser texten.

Postat
Preferences hittar du i Options-menyn 

Jo men där finns ingen audioflik 🙂 bara en som heteer wave och där går det inte att välja ASIO i rull-listan

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.