Lott Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 (redigerat) Är det någon som vet hur man gör? Jag använder då en midisynth..för att det är bekvämare istället för att sitta och trycka in varenda not när man skall rec. Men det verkar som man inte kan rec direkt om man sitter å spelar på synthen..eller? Det kanske är någon inställning bara...jag hittar den då inte iallafall. Hoppas att jag uttryckte mig fattbart?! Redigerat 6 februari 2006 av Lott
chrisB Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 (redigerat) En liknande tråd finns här: https://www.studio.se/index.php?showtopic=21557 Tips1: sök gärna på Forumet först. Tips2: Alltid inkludera vilket OS/Ljudkort/version av Reason. Tips3: Reason kommer med en mkt bra manual, titta gärna igenom den först. Jag klistrar in från Linus: Reason 1.0-2.5 Preferences... MIDI Välj ditt midi-interface/klaviatur i listan Reason 3: Preferences... Control Surfaces and Keyboards Använd auto-detect för att hitta din klaviatur Redigerat 6 februari 2006 av chrisB
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.