Neko Postat 6 februari 2006 Dela Postat 6 februari 2006 Är det någon som har ljud av ovanstående, eller möjlighet att spela in? Är i så fall intresserad av detta. Har googlat lite, men än så länge inte hittat ljud som låter bra. Jag är ute efter ett ganska långsamt tempo, alltså inte full gas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Dela Postat 6 februari 2006 ge mig fem, ska bara trä den och så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Dela Postat 6 februari 2006 (redigerat) Symaskinen borttagen Redigerat 23 april 2006 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 6 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 6 februari 2006 Haha! Du är värd din vikt i guld Maxmaxmax! Tackar hjärtligast för detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 6 februari 2006 Dela Postat 6 februari 2006 maxmaxmax... Mina jeans skulle behöva lite... 😮 Jag gillar effekten av bilen som åker förbi och sucken på slutet... 😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 februari 2006 Dela Postat 6 februari 2006 Hehe! Såna här trådar blir man glad av! Nu vill jag höra kaffebryggaren sörpla också... 😄 Max, jag tror jag använder dina egna ord vilket kraftfullt kontaktverktyg det här forumet är 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 februari 2006 Dela Postat 6 februari 2006 Jag 😄 forumet Får man fråga vad du ska ha symaskinen till Neko, eller är det hemligt än så länge? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Dela Postat 6 februari 2006 Haha! Du är värd din vikt i guld Maxmaxmax! Tackar hjärtligast för detta. Tack själv. Jag som trodde ni tyckte illa om mig. Lilleman: Det är bara att komma förbi. Malmö, möllan, bergsgatan, ovanför mollys corner. Ring först. 040-927724 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 6 februari 2006 Dela Postat 6 februari 2006 Lilleman: Det är bara att komma förbi. Malmö, möllan, bergsgatan, ovanför mollys corner. Ring först. 040-927724 🤪 Hur ska jag tråckla ihop det...? - Inser att det är lätt att trassla till det med undertråden när jag har knappar hemma i byrålådan... Symaskin oxå förresten 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S2L Postat 7 februari 2006 Dela Postat 7 februari 2006 Haha! Du är värd din vikt i guld Maxmaxmax! Tackar hjärtligast för detta. Tack själv. Jag som trodde ni tyckte illa om mig. Lilleman: Det är bara att komma förbi. Malmö, möllan, bergsgatan, ovanför mollys corner. Ring först. 040-927724 Finns Atalay-puben och de persiska bröd-bröderna kvar på Möllan? Sweeeeeet 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 7 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 7 februari 2006 Vad använde du ljudet till? Musik. Blir lite mysiga ljud i en technolåt. Satt häromdagen och tänkte att just symaskin vore ett bra ljud att bygga en technolåt på. Sagt och gjort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DjRymd Postat 7 februari 2006 Dela Postat 7 februari 2006 Sådär Your browser does not support the HTML5 audio tag Edit: Nu! något felades min internetanslutning. Coolt ljud! Tackar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alembic Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 LOL. Sitter och gapskrattar och lyssnar på symaskinen. 😳 Bästa tråden på länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 22 april 2006 Dela Postat 22 april 2006 hahaha, fan va sjysst! ... men .. borde denna inte postas under Demo-sidan? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 22 april 2006 Dela Postat 22 april 2006 Jag tänkte sampla min matberedare nån gång. Den har 14 olika hastigheter och om man är tillräckligt stadig på handen kan man spela melodier genom att vrida på hastighetsratten. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 14 olika hastigheter Intonerade? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 14 olika hastigheter Intonerade? Någorlunda. Ungefär en liten sekund i tonhöjdsskillnad mellan två hastiheter. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Får vi hör alite samplingar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Sådär Your browser does not support the HTML5 audio tag Hähä. Vill höra. Lägga upp igen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 23 april 2006 Dela Postat 23 april 2006 Sådär Your browser does not support the HTML5 audio tag Hähä. Vill höra. Lägga upp igen? Länken borttagen, rensade pink-lagoon igår. Tror inte jag har kvar den hemma heller. Neko har den säkert om du absolut vill höra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 april 2006 Trådstartare Dela Postat 23 april 2006 (redigerat) Jag har hacke. Du får den via msn, hojta till när du ser mig online. 😆 Redigerat 23 april 2006 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.