ReFlux (oregistrerad) Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 * LÅTNAMN: ? * ARTIST/GRUPP:ReFlux * GENRE:Psychedelic * LÅTLÄNGD: 1:05 min * KOMPOSITÖR: - * PRODUCENT: - * EV. MEDVERKANDE: - * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: .Mp3 * STORLEK: 764 kB * STATUS: * DEMO * (inte klar) OBS! Dålig ljudkvalite! ReFlux.mp3
apanboll Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Vet inget om genren. En del sköna ljud dock. Lite väl kort för utvärdering kanske.
Cloudsurfer Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 sköna knorr i introt, ganska fina fx också. Kicken låter lite halvsubbig, men den passar bra med basen, singelnotas bassline vill väl itne jag se i psy men det låter bra ändå Percsen är inte direkt jättepsy men man får en fin trance känsla iaf! Jobba vidare så blir det nog bra!
NormaN BeatZ Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 sköna knorr i introt, ganska fina fx också. Kicken låter lite halvsubbig, men den passar bra med basen, singelnotas bassline vill väl itne jag se i psy men det låter bra ändå Percsen är inte direkt jättepsy men man får en fin trance känsla iaf! Jobba vidare så blir det nog bra! Tyckte att allt lät bra, du börjar hitta din egen stil och det är fett ^^ men du jobba mer på den , ska bli kul att se hur det låter färdigt 😎 Peace NormaN BeatZ
DåligtGehör Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Skönt intro med syrahöga valar och knarrande ålar... men måste man verkligen ha en standard baktaktsbas. Är inte det lite väl utjatat i "den här typen av musik"?
Danabacken Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 OBS! Dålig ljudkvalite! 96 kbps? 😄 varför detta? 😱 Ja, det var baskemej inte mycket att sätta tänderna i, inte. Dedär "leadljudet" är jobbigt. Skrapar så i öronen. Jobba vidare, det är inte så mycket mer jag kan säga om det här.
Nexustwins Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Gillar det men sätt lite mer slammer i kicken kanske dista lite osv.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.