Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 71
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat
av-5904.jpg

O där har vi ju honom på bild också! 🥰

Ser ju inte ut som en hårdrockare precis 😆😆😆 Men ett fett skägg och hår till naveln så är du hemma. hahahaha 😆

haha 😆 vadå? 😆

djonas ser inte heller ut som en hårdrockare.. måste man det? 😮😄😆

🤪

Postat
av-5904.jpg

O där har vi ju honom på bild också! 🥰

Ser ju inte ut som en hårdrockare precis 😆😄😄 Men ett fett skägg och hår till naveln så är du hemma. hahahaha 😄

haha 🙂 vadå? 🙂

djonas ser inte heller ut som en hårdrockare.. måste man det? 😆😄😆

😆

hehe 😉 ,, ta inte illa upp. det var bara ett exempel, jag kan ta många fler här på forumet 😆

• 4 veckor senare...
Postat
hmm.... ingen sångare? 😏

som Jag sa tidigare: När man gör en låt så har man ju grund melodin till sången redan klart i huvet .. men man kanske inte själv kan sjunga den .. mitt tips iallafall 'e att lägg ut ett (Hym) eller nynna låten så att den som ska sätta sången vet på ett ungefär vart texten ska sättas - Texten skall väll ju bara finnas där redan - eller? Vad kände Du när Du skapade låten - o.s.v

mvh. job

Postat
hmm.... ingen sångare? 😆

som Jag sa tidigare: När man gör en låt så har man ju grund melodin till sången redan klart i huvet .. men man kanske inte själv kan sjunga den .. mitt tips iallafall 'e att lägg ut ett (Hym) eller nynna låten så att den som ska sätta sången vet på ett ungefär vart texten ska sättas - Texten skall väll ju bara finnas där redan - eller? Vad kände Du när Du skapade låten - o.s.v

mvh. job

oj va långt bak i registret du måtte ha gått job! 😆 japps

Postat

Lyssnar aldrig på denna genre.

Men vafan, det låter bra!

Har inga mix tips (dålig på den biten), men om du varvar ur alla ljud blir den ju sjukt mäktig.

Postat
Lyssnar aldrig på denna genre.

Men vafan, det låter bra!

Har inga mix tips (dålig på den biten), men om du varvar ur alla ljud blir den ju sjukt mäktig.

tack 😕 japps

• 5 månader senare...
Postat

Rätt bra låt 🙂 gillar hur de är mixat men basen och trummorna skulle nog vara lite högre.

Jag gillar ditt gitarrljud, vad har du för dist?

Postat

Det här kunde vara jättebra men jag retar mig på att rytmgitarrerna är ostämda. Det blir ett stort minus. Sedan skulle jag nog välja ett par andra trummor eller något. Låter väldigt "Data-midi" över dem. Kanske ett fetare reverb eller nått gör att de blir mer levande?

Som sagt - förövrigt hade detta kunna vara en kanonlåt. Lite mer dynamik och fram för allt ett par stämda gitarrer. Det är tight, väl musicerat.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.