djonas Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 O där har vi ju honom på bild också! 🥰 Ser ju inte ut som en hårdrockare precis 😆😆😆 Men ett fett skägg och hår till naveln så är du hemma. hahahaha 😆 haha 😆 vadå? 😆 djonas ser inte heller ut som en hårdrockare.. måste man det? 😮😄😆 🤪
EkenMusiX Postat 12 februari 2006 Trådstartare Postat 12 februari 2006 O där har vi ju honom på bild också! 🥰 Ser ju inte ut som en hårdrockare precis 😆😄😄 Men ett fett skägg och hår till naveln så är du hemma. hahahaha 😄 haha 🙂 vadå? 🙂 djonas ser inte heller ut som en hårdrockare.. måste man det? 😆😄😆 😆 hehe 😉 ,, ta inte illa upp. det var bara ett exempel, jag kan ta många fler här på forumet 😆
job Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 hmm.... ingen sångare? 😏 som Jag sa tidigare: När man gör en låt så har man ju grund melodin till sången redan klart i huvet .. men man kanske inte själv kan sjunga den .. mitt tips iallafall 'e att lägg ut ett (Hym) eller nynna låten så att den som ska sätta sången vet på ett ungefär vart texten ska sättas - Texten skall väll ju bara finnas där redan - eller? Vad kände Du när Du skapade låten - o.s.v mvh. job
EkenMusiX Postat 10 mars 2006 Trådstartare Postat 10 mars 2006 hmm.... ingen sångare? 😆 som Jag sa tidigare: När man gör en låt så har man ju grund melodin till sången redan klart i huvet .. men man kanske inte själv kan sjunga den .. mitt tips iallafall 'e att lägg ut ett (Hym) eller nynna låten så att den som ska sätta sången vet på ett ungefär vart texten ska sättas - Texten skall väll ju bara finnas där redan - eller? Vad kände Du när Du skapade låten - o.s.v mvh. job oj va långt bak i registret du måtte ha gått job! 😆 japps
apanboll Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Lyssnar aldrig på denna genre. Men vafan, det låter bra! Har inga mix tips (dålig på den biten), men om du varvar ur alla ljud blir den ju sjukt mäktig.
EkenMusiX Postat 11 mars 2006 Trådstartare Postat 11 mars 2006 Lyssnar aldrig på denna genre.Men vafan, det låter bra! Har inga mix tips (dålig på den biten), men om du varvar ur alla ljud blir den ju sjukt mäktig. tack 😕 japps
Christofer Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Rätt bra låt 🙂 gillar hur de är mixat men basen och trummorna skulle nog vara lite högre. Jag gillar ditt gitarrljud, vad har du för dist?
MrDweeb Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Det här kunde vara jättebra men jag retar mig på att rytmgitarrerna är ostämda. Det blir ett stort minus. Sedan skulle jag nog välja ett par andra trummor eller något. Låter väldigt "Data-midi" över dem. Kanske ett fetare reverb eller nått gör att de blir mer levande? Som sagt - förövrigt hade detta kunna vara en kanonlåt. Lite mer dynamik och fram för allt ett par stämda gitarrer. Det är tight, väl musicerat.
EkenMusiX Postat 12 september 2006 Trådstartare Postat 12 september 2006 okej, tack för tipsen ni 2:) lajnad gura, kör inte med det längre, mycket eq på den
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.