Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lyssnar inte på sån här musik, fast det var ett jäkla bra jobb du gjort! Tight som attans! Snyggt!

Annons
  • Svar 71
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat

jag är inte så mycket för metal. Men du grejjade det här bra...

blir bara lite lagom livrädd i början när disgitarren kommer in direkt...

Postat
jag är inte så mycket för metal. Men du grejjade det här bra...

blir bara lite lagom livrädd i början när disgitarren kommer in direkt...

hehe 😄 okej... joo det är lite meningen tänkte jag faktiskt..

fortsätt tipsa :rolleyes:

Postat
Helt klart bäst av det jag hört från dig. Det tar sig!!!

Jag håller med. Det börjar ta sig nu! 😏

Postat

(( schysst )) Det 'e bara å jobba vidare, kan ju bli grymmt bra .. Det 'e bara å börja sjunga ..

mvh: job

Postat
(( schysst )) Det 'e bara å jobba vidare, kan ju bli grymmt bra .. Det 'e bara å börja sjunga ..

mvh: job

tack job 🙂 mm,, som sagt.. sångare behövs..... ( ingen?)

Postat
hmm.. lite fear of the dark känla alltså...

vet inte vad jag ska tycka/tro..

En smula bara. Inte så det stör. Jobba vidare det kommer att bli bra! 🙂

Postat
hmm.. lite fear of the dark känla alltså...

vet inte vad jag ska tycka/tro..

En smula bara. Inte så det stör. Jobba vidare det kommer att bli bra! 🙂

ok.. 😆

Postat

Snyggt intro!

Håller med föregående talare att det nog är det tightaste och bästa du gjort hittills. Snyggt lirat på guran. 😮

Ljudmässigt finns det väl en del att ta på. Mixen är inte den bästa och det känns som att det beror på gitarrljudet. Kompgitarrer låter lite mullriga och dova. Leadljudet behöver få komma fram. Prova att minska lite på reverbet eller att eventuellt lägga på en kompressor för att fram det närmare i ljudbilden och höj dessutom volymen på leadgitarren. Höj även pianots volym. Cool effekt annars med pukorna som far från sida till sida. 😄

Bra jobbat

Mvh / djonas

Postat

Ok mars_volta 😄 ..oops..gör du sån här tung musik 😮 ..ok mycket tung o 😄 -känsla i den här låten..inte mitt lördagskaffe precis..nä nu skall jag lyssna på DM 😄

Postat
Ok mars_volta 😄 ..oops..gör du sån här tung musik 😮 ..ok mycket tung o 😄 -känsla i den här låten..inte mitt lördagskaffe precis..nä nu skall jag lyssna på DM 😄

hehehe 😄 . gör allt möjligt.. som jag sagt tidigare.. jag vill inte måla in mig i nåt mörkt illaluktande hörn 😄

Postat
Snyggt intro!

Håller med föregående talare att det nog är det tightaste och bästa du gjort hittills. Snyggt lirat på guran. 😄

Ljudmässigt finns det väl en del att ta på. Mixen är inte den bästa och det känns som att det beror på gitarrljudet. Kompgitarrer låter lite mullriga och dova. Leadljudet behöver få komma fram. Prova att minska lite på reverbet eller att eventuellt lägga på en kompressor för att fram det närmare i ljudbilden och höj dessutom volymen på leadgitarren. Höj även pianots volym. Cool effekt annars med pukorna som far från sida till sida. 😄

Bra jobbat

Mvh / djonas

tack så mycket djonas 😄 .. mm shyssta tips 😄 ( nu ska vi labba) 😮

Postat

tyckte det blev ganska torrt med bara 2 st pannade guror,, så jag pannade 2 st till. åt 40 % R & L.. ((bakgrundsguror))( så ni vet)

det kan inte vara det som gör att det blir "grötigt"?

Postat
tyckte det blev ganska torrt med bara 2 st pannade guror,, så jag pannade 2 st till. åt 40 % R & L.. ((bakgrundsguror))( så ni vet)

det kan inte vara det som gör att det blir "grötigt"?

mer middle på dom kanske?

Postat
Snyggt intro!

Håller med föregående talare att det nog är det tightaste och bästa du gjort hittills. Snyggt lirat på guran. 😉

Bra jobbat

Mvh / djonas

okay, tack djonas , ska kanske dra ner basen lite.?

får väl testa och dona lite med gurorna.

tror ni att 4 st dubbade är för mycket 😉 ?

//Eken

Postat
av-5904.jpg

O där har vi ju honom på bild också! 🥰

Ser ju inte ut som en hårdrockare precis :rolleyes:😉😉 Men ett fett skägg och hår till naveln så är du hemma. hahahaha 😆

Postat
av-5904.jpg

Ser ju inte ut som en hårdrockare precis 😉😉😆 Men ett fett skägg och hår till naveln så är du hemma. hahahaha 🥰

haha 😆 vadå? 😆

djonas ser inte heller ut som en hårdrockare.. måste man det? :rolleyes:😄😆

Postat
av-5904.jpg

Ser ju inte ut som en hårdrockare precis 😉😉😆 Men ett fett skägg och hår till naveln så är du hemma. hahahaha 😆

haha 😆 vadå? 😆

djonas ser inte heller ut som en hårdrockare.. måste man det? 😏😄😆

Jag är hårdrockare... även att jag ser ut som en Jack russel.. 😆

ps. Mer sån här musik från dig! Snart har du en hit... 😎 .ds

...Moberg

Postat
av-5904.jpg

O där har vi ju honom på bild också! 😎

Ser ju inte ut som en hårdrockare precis 😉😉😆 Men ett fett skägg och hår till naveln så är du hemma. hahahaha 😆

haha 😆 vadå? 😆

...Moberg

Ja, djävlar.. 🥰 Jack Russellrocken är för 2000-talet, vad pudelrocken var för 80-talet 😄

Postat
av-5904.jpg

haha 😆 vadå? 😆

...Moberg

Ja, djävlar.. 🥰 Jack Russellrocken är för 2000-talet, vad pudelrocken var för 80-talet 😄

Hahaha !! 😎 DEN var bra! 😄😎

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.