spaceman Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 (redigerat) Är förkyld och dessutom åkt på magont på köpet. Kunde inte låta bli att göra Boegas Cha Cha Cha. Dessutom sjunger jag på denna låt. Ska höja mixen så småningom på låten... LÅTNAMN: Boegas Cha CCha ARTIST/GRUPP: Spaceman GENRE: Boega LÅTLÄNGD: 4:32 KOMPOSITÖR: Spaceman PRODUCENT: Spaceman SÅNG: Spaceman INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 8,5 Mb Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 5 februari 2006 av spaceman
essingen (oregistrerad) Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 skitsnygg låt! jag gillar arret och alla ljuden. är möjligen lite tveksam till texten. den är kul men möjligen lite för kitschig på fel sätt, så att den liksom plattar till en låt som egentligen inte är så humoristisk. men som sagt, en väldigt bra komposition. (som gammal salsa-musiker gick jag in och lyssnade för att jag trodde det var cha cha...)
spaceman Postat 4 februari 2006 Trådstartare Postat 4 februari 2006 skitsnygg låt! jag gillar arret och alla ljuden. är möjligen lite tveksam till texten. den är kul men möjligen lite för kitschig på fel sätt, så att den liksom plattar till en låt som egentligen inte är så humoristisk. men som sagt, en väldigt bra komposition. (som gammal salsa-musiker gick jag in och lyssnade för att jag trodde det var cha cha...) 😉 Ku och höra Essingen...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.