Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Är förkyld och dessutom åkt på magont på köpet. Kunde inte låta bli att göra

Boegas Cha Cha Cha. Dessutom sjunger jag på denna låt. Ska höja mixen så småningom på låten...

LÅTNAMN: Boegas Cha CCha

ARTIST/GRUPP: Spaceman

GENRE: Boega

LÅTLÄNGD: 4:32

KOMPOSITÖR: Spaceman

PRODUCENT: Spaceman

SÅNG: Spaceman

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 8,5 Mb

Sigge.jpg

Redigerat av spaceman
Annons
essingen (oregistrerad)
Postat

skitsnygg låt! jag gillar arret och alla ljuden. är möjligen lite tveksam till texten. den är kul men möjligen lite för kitschig på fel sätt, så att den liksom plattar till en låt som egentligen inte är så humoristisk. men som sagt, en väldigt bra komposition.

(som gammal salsa-musiker gick jag in och lyssnade för att jag trodde det var cha cha...)

Postat
skitsnygg låt! jag gillar arret och alla ljuden. är möjligen lite tveksam till texten. den är kul men möjligen lite för kitschig på fel sätt, så att den liksom plattar till en låt som egentligen inte är så humoristisk. men som sagt, en väldigt bra komposition.

(som gammal salsa-musiker gick jag in och lyssnade för att jag trodde det var cha cha...)

😉 Ku och höra Essingen...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.