Nexustwins Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Tja vilket är bäst? jag vill veta villket som drar minst cpu kraft och vilket du föredrar.
Nexustwins Postat 4 februari 2006 Trådstartare Postat 4 februari 2006 Jag har inte märkt någon markant skillnad. ja.. Vad är det egentligen för någon skillnad?
One night in The Trance Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 jag tycket VST är bättre, för min del så dra vst mindre cpu, kanske inte för andra 😄
hegobald Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Hallå stopp och belägg.. VST är VST och DXI är DXI.. Det är olika format helt enkelt .. Vissa värdar (hosts) tillåter båda.. T.ex Wavelab .. Men om du jobbar med t.ex Cubase så bör du använda VST eftersom det är garanterat bättre optimerat.. Använder du t.ex Soundforge så funkar nog DXI bättre.. Skulle jag tro... Men VST kontra DXI är helt enkelt 2 olika APIn (Application Interface) .. Ungefär som att jämföra Saab och Volvo, helt enkelt. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.